۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۵۹

محمدرضا داورزنی اعلام کرد؛

هیچکس فکر نمی‌کرد والیبال در خانه تیم‌های مطرح پیروز شود

هیچکس فکر نمی‌کرد والیبال در خانه تیم‌های مطرح پیروز شود

رئیس فدراسیون والیبال اعلام کرد تیم ملی والیبال در مسابقات جهانی کار بسیار ارزشمندی را انجام داد و یکی از بزرگترین و موفق‌ترین نتایج و پیروزی‌های ورزش را در مواجهه با بزرگان والیبال جهان رقم زد، نتایجی که حتی کارشناس‌ترین افراد هم فکر نمی‌کردند تیم ملی والیبال بتواند در خانه تیم‌های مطرح جهان به پیروزی دست یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا داورزنی در خصوص نشست شب گذشته اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی والیبال با محمدرضا عباسی ضمن بیان مطلب فوق گفت: خوشبختانه در این نشست تفاوت نگاه به فوتبال و سایر ورزش‌ها برداشته شد و هم دولت محترم و هم آقای عباسی با پرداخت پاداش مساوی به فوتبالیست ها و والیبالیست ها موافقت کردند.

وی ادامه داد: تیم ملی والیبال در مسابقات جهانی کار بسیار ارزشمندی را انجام داد و یکی از بزرگترین و موفق‌ترین نتایج و پیروزی‌های ورزش را در مواجهه با بزرگان والیبال جهان رقم زده است. حتی کارشناس‌ترین افراد هم فکر نمی‌کردند تیم ملی والیبال بتواند در خانه تیم‌های مطرح جهان به پیروزی دست یابد.

رئیس فدراسیون والیبال در خصوص بازی با آلمان هم تصریح کرد: مردم انتظار ارایه بازی زیبا از تیم ملی والیبال را دارند. اقبال عمومی مردم به  والیبال مسئولیت ما را زیادتر می‌کند و والیبالیست‌ها باید بتوانند مقابل آلمان عملکرد خوبی داشته باشند. هر چند مسیری بسیار طولانی را برای بازگشت به ایران طی کردند اما انگیزه بالایی برای رسیدن به موفقیت دارند.

وی در مورد صحبت سرمربی تیم ملی آلمان که گفته است شانسی مقابل تیم ایران ندارد، اظهار داشت: درست است ایشان چنین صحبتی را بیان کردند اما انگیزه آلمانی‌ها بسیار زیاد است زیرا با کسب 6 امتیاز و دو دیدار مقابل ایران به مرحله فینال لیگ جهانی صعود خواهند کرد.

داورزنی که میهمان تلفنی برنامه ورزش و مردم بود، ادامه داد: البته فضا و شرایط به گونه‌ای است که مردم والیبال دوست به ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی خواهند آمد تا از تیم ملی حمایت کنند، به همین دلیل بازیکنان باید با انگیزه و تعصب بالا، بازی زیبایی را ارایه کنند.

وی در مورد اینکه ولاسکو می‌تواند والیبال پایه را هم متحول کند و آیا هماهنگی بین او و مربیان تیم های پایه والیبال وجود دارد؟، تصریح کرد: قطعاً بین ولاسکو و سرمربیان تیم‌های پایه تعامل بسیار خوبی وجود دارد اما به هر ترتیب تفکرات سرمربیان تیم های پایه هم قابل احترام است و آنها در هدایت تیم های خود آزادی عمل دارند.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه پیش بینی می‌کردیم تیم نوجوانان والیبال در بین 4 تیم برتر جهان قرار گیرد، یادآور شد: متاسفانه در دیدار نیمه نهایی و رده‌بندی پاسور اصلی تیم ما دچار مصدومیت شد و ایرج مظفری با 11 بازیکن تیمش را در این دیدار به میدان فرستاد قطعاً اگر این بازیکن را داشتیم به عنوان سومی می‌رسیدیم.

وی اضافه کرد: این مساله اما چیزی از ارزش‌های تیم والیبال کم نمی‌کند زیرا آنها واقعاً جنگیدند و تیم‌های مطرح از جمله آرژانتین را پشت سر گذاشتند تا به جمع 4 تیم برتر مسابقات جهانی راه یابند. البته آنچه در این رده‌ها مهم است، برگزاری بازی‌های تدارکاتی است. هر چقدر بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های خارجی بیشتر انجام شود اعتماد به نفس بازیکنان بالاتر خواهد رفت.

داورزنی در پایان در خصوص انتقال برخی از اعضای تیم‌های والیبال ساحلی گفت: فدراسیون هرچه در توان داشته، برای این رشته هم هزینه کرده است. ضمن اینکه نباید فراموش کرد تیم جوانان والیبال ساحلی به دلیل عدم صدور روادید از سوی کشور هندوستان توانست در مسابقات مقدماتی رقابتهای جهانی والیبال ساحلی شرکت کند اما فدراسیون والیبال با پیگیری‌هایی که انجام داد، شرایطی را ایجاد کرد تا این تیم بتواند بدون حضور در مسابقات مقدماتی در رقابت های نهایی حضور یابد.

کد خبر 2095121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha