۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۸:۵۷

جام جهانی جوانان 2013 - ترکیه؛

داوران ایرانی شانس قضاوت در فینال و رده‌بندی را از دست دادند

داوران ایرانی شانس قضاوت در فینال و رده‌بندی را از دست دادند

اسامی داوران دیدارهای رده‌بندی و فینال مسابقات فوتبال جام جهانی جوانان 2013 - ترکیه درحالی اعلام شد که فرصت قضاوت در این دیدارهای مهم به تیم داوری ایرانی داده نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، درحالیکه حسین عسکری، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال، اعلام کرده بود، تیم داوری ایرانی متشکل از علیرضا فغانی، حسن کامرانی‌فر و رضا سخندان با عملکرد خوبی که در دو بازی انگستان - شیلی و اسپانیا - مکزیک داشتند، در بین هشت نامزد قضاوت در بازی‌های نیمه‌نهایی، فینال و رده‌بندی جام جهانی جوانان 2013 - ترکیه قرار گرفته‌اند، اما مسئولان برگزاری این رقابتها فرصت قضاوت در این دیدارها را در اختیار تیم داوری ایرانی قرار ندادند.

پس از اینکه در مرحله نیمه‌نهایی "یوناس اریکسون" از سوئد قضاوت بازی عراق و اروگوئه را برعهده گرفت و "نواف شکرالله" از بحرین دیدار فرانسه و غنا را قضاوت کرد، مسئولان برگزاری جام جهانی جوانان 2013 - ترکیه اسامی داوران دیدارهای فینال و رده‌بندی این مسابقات را هم اعلام کردند.

بر این اساس، "روبرتو گارسیا" به همراه "خوزه لئویس" و "آلبرتو مورین مندز" هر سه از مکزیک قضاوت دیدار نهایی این جام بین تیم‌های فرانسه و اروگوئه را برعهده خواهند داشت و "نوماندیز دزیره دوئه" از ساحل عاج هم به عنوان  داور چهارم این بازی انتخاب شده است.

همچنین "ساندور ریچی" به "همراه "آلساندرو روچا" و "امرسون دی کاروالیو" هر سه از برزیل دیدار تیم‌های عراق و غنا در دیدار رده‌بندی را قضاوت می‌کنند که "پیتر اولری" از نیوزلند هم داور چهارم آن مسابقه خواهد بود.

بر این اساس تیم داوری ایران که به عنوان یکی از هشت کاندیدای قضاوت در بازی‌های نیمه‌نهایی، فینال و رده‌بندی جام جهانی جوانان 2013 - ترکیه انتخاب شده بود، فرصت قضاوت در این بازی‌های مهم را از دست داد.

کد خبر 2095395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha