۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۸:۲۱

بیانیه باشگاه پیکان علیه علیپور؛

اعتبار فدراسيون را فدای برخوردهای شخصی نكنيد/ پیگیری تهمت‌ها از طریق مراجع ذیصلاح

اعتبار فدراسيون را فدای برخوردهای شخصی نكنيد/ پیگیری تهمت‌ها از طریق مراجع ذیصلاح

باشگاه پیکان در بیانیه‌ای با طرح این پرسش که اگر فرض را بر این بگذاریم باشگاه‌هایی مدعی وجود اشکال در صعود پیکان به لیگ برتر در 2 سال گذشته شده‌اند، پس چرا سازمان لیگ برای فرهاد کاظمی در لیگ برتر فصل قبل، کارت مربیگری صادر کرد؟، اعلام کرد اختلافات شخصی و برخوردهای یكطرفه شان و اعتبار فدراسیون را زیر سئوال می‌‎برد.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پیکان تهران در بیانیه‌ای اعلام کرد علیرضا علیپور در مصاحبه‌های اخیر خود، مسائلی را در خصوص باشگاه پیکان و سرمربی آن فرهاد کاظمی بیان کرده است که در همین خصوص ارائه توضیحات زیر جهت تنویر افکار عمومی ضروری است:

1- ایشان در مصاحبه‌ای عنوان کردند بنابر شکایت 3 باشگاه دسته اولی، پرونده باشگاه پیکان که 2 سال قبل از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرد، در حال بررسی است و رای آن هم تا یک ماه آینده اعلام می‌شود. این موضوع در نوع خود شگفت‌آور است زیرا به یاد نداریم بررسی پیچیده‌ترین پرونده‌های فوتبالی نیز تا 2 سال، زمان بخواهد و بعد از صعود یک تیم و سقوط آن و گذشت این همه مدت، دوباره به جریان بیفتد!

2- چگونه است پرونده بسیاری افراد دیگر در کمترین زمان ممکن یعنی تنها چند هفته، بررسی و رای آن هم اعلام می‌شود، پرونده‌هایی که شامل افراد و تیم‌های بسیار بیشتری است اما بررسی پرونده باشگاه پیکان که به زعم آقایان و ادعای برخی باشگاه‌ها که 2 سال قبل در لیگ دسته اول بوده‌اند، با مواردی همراه بوده و حالا دوباره در ذهن آقایان جا باز کرده است؟، آیا چنین موضوعی طبیعی و عادی است؟

3- اگر فرض را بر این بگذاریم که باشگاه‌هایی مدعی وجود اشکال در صعود پیکان به لیگ برتر در 2 سال گذشته شده‌اند، پس چطور است که خود سازمان لیگ برای فرهاد کاظمی در لیگ برتر فصل قبل، کارت مربیگری صادر کرد؟ اگر اشکالی به کار او در لیگ یک وارد بوده، چرا در لیگ برتر که حساس‌تر و زیر ذره‌‎بین بیشتر است، روی نیمکت نشست و حالا دوباره یاد آقایان افتاده که 2 سال قبل از او شکایت شده است؟ آیا چنین رفتاری منطقی و اصولی است و خود سازمان لیگ را زیر سوال نمی‌برد؟ زیرا اگر مساله‌ای وجود داشت، قطعا همان زمان تعیین تکلیف می‌شد نه با 2 سال تاخیر!

4- با ذکر موارد فوق، این مساله متصور می‌شود که ایشان تحت سلیقه و اختلافات شخصی و برخوردهای یكطرفه كه شان و اعتبار فدراسیون را زیر سئوال می‌‎برد به موضع گیری پرداخته و در نهایت نسبت به عدم همکاری باشگاه پیکان و کاظمی، جار و جنجال ایجاد شده است، لذا شایسته و زیبنده جناب آقای علیپور است كه بر اساس عدالت و انصاف و بدور از هر گونه شائبه و جهت‌گیری شخصی  عمل کند و باشگاه پیكان نیز این حق را بر خود محفوظ می‌داند تا نسبت به احقاق حق و پیگیری افتراء و تهتمت‌های ناروایی كه بدور از انصاف به این باشگاه وارد شده را از مراجع ذی‌صلاح به منظور شفاف‌سازی كامل موضوع، اقدام کند.

 

کد خبر 2096076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha