۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۵۰

سیدمهدی رحمتی:

قراردادم با استقلال پیش خودم ثبت شده بود

 قراردادم با استقلال پیش خودم ثبت شده بود

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال که قرارداد خود را در هیات فوتبال استان تهران به ثبت رساند تاکید کرد: قراردادم با استقلال از قبل پیش خودم ثبت شده بود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، سیدمهدی رحمتی در خصوص جلسه امروز خود در دفتر فتح الله زاده گفت: جلسه‌ای در کار نبود. در طی یک ماه اخیر بارها به دلایل مختلف به دیدار فتح‌الله‌زاده رفته بودم که این قرار ملاقات‌ها می‌توانست در مورد قرارداد خودم یا قرارداد بچه‌ها و یا حتی صرف ناهار باشد.

وی افزود: قرارداد من با استقلال از مدت‌ها پیش برای خودم ثبت شده بود چرا که در طی این مدت اگر پیشنهادی هم به من می‌شد، به ضرس قاطع به آنها اعلام می‌کردم که چون بازیکن استقلال هستم با هیچ تیمی مذاکره نمی‌کنم.

دروازه‌بان تیم استقلال در پاسخ به این پرسش که چرا کمتر با رسانه‌ها مصاحبه می‌کند، توضیح داد: بحث مصاحبه نکردن نیست. من موظف هستم به هر سوالی در مورد فوتبال خودم جواب بدهم، ولی الان یک شرایطی حاکم شده که هر چه من می‌گویم چندین برداشت متفاوت از آن صورت می‌گیرد. البته خودم هم در به وجود آمدن این شرایط سهیم هستم ولی نمی‌دانم چرا هر کاری می‌خواهم انجام دهم عده‌ای هستند که با عینک منفی‌نگری دنبال ایراد گرفتن از آن هستند.

رحمتی در خصوص نقش خود برای جذب چند بازیکن جدید اظهار کرد: وقتی یک کار گروهی باشد، همه موظف به کمک کردن هستند، حتی فراتر از وظیفه‌شان. شما در فوتبال شاهد هستید که گاهی یک مدافع جلو می‌رود و گل می‌زند و یا یک مهاجم عقب می‌کشد و به کار دفاعی تیم کمک می‌کند. کار ما دقیقا همین است.

وی افزود: از آنجایی که با بعضی بازیکنان به واسطه حضور در باشگاه‌های قبلی‌ام رابطه نزدیک دارم وقتی مدیرعامل از من می‌خواهد که با آنها صحبت بکنم این درخواست را رد نکرده و سعی می‌کنم که آن را به درستی انجام دهم، امسال هم اگر کاری از عهده‌ام برآمده باشد برای هر چه بهتر بسته شدن تیمم انجام دادم و به نوعی خودم را موظف به کمک به استقلال می‌دانستم.

کد خبر 2096098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha