۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۶

برگزاری جشنواره پایان نامه های برتر قرآنی دانشجویان در ماه رمضان

برگزاری جشنواره پایان نامه های برتر قرآنی دانشجویان در ماه رمضان

مدیر کل فرهنگی واجتماعی وزارت علوم، گفت: دوازدهمین دوره جشنواره پایان نامه های قرآنی دانشجویان کشور در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلیل دارا با اعلام این خبر، افزود: جشنواره پایان نامه های قرآنی هر ساله به منظور گسترش فرهنگ حيات بخش قرآن كريم و ارج نهادن به تلاش هاي علمي و پژوهشي دانشجويان در حوزه هاي مختلف علوم و فرهنگ قرآني برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره پایان نامه های قرآنی دانشجویان در ایام ماه مبارک رمضان، گفت: این جشنواره مختص پایان نامه های مرتبط با قرآن در حوزه های پژوهشی، تحلیلی و توصیفی-آموزشی بوده و تمام فارغ التحصيلان مقاطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري دانشگاهها و مراكز آموزش عالي اعم از دولتي و غير دولتي كه از پايان نامه خود طي 2 سال گذشته دفاع کرده اند، می توانستند در این جشنواره شرکت کنند.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، خاطر نشان کرد: فراخوان ارسال آثار از اوایل خرداد ماه به معاونت فرهنگی و پژوهشی دانشگاه ها ابلاغ شده و دانشجویان تا تاریخ 18 تیر ماه سال جاری مهلت داشته اند، پایان نامه های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دارا با اشاره به برگزاری اختتامیه این جشنواره در هفته پایانی ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: داوری پایان نامه های ارسال شده به دبیرخانه آغاز شده و از نفرات برتر در هر مقطع با اهدای جوایز نقدی تقدیر بعمل خواهد آمد.

کد خبر 2096217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha