۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۸

لیگ جهانی والیبال؛

گروه‌بندی تیم‌ها در مرحله دوم مشخص شد/ آغاز دیدارها از 26 تیرماه

گروه‌بندی تیم‌ها در مرحله دوم مشخص شد/ آغاز دیدارها از 26 تیرماه

مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ جهانی درحالی امروز با برگزاری یک دیدار به پایان می‌رسد که با توجه به مشخص شدن تیم‌های صعود کننده، گروه‌بندی مرحله دوم این رقابتها مشخص شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله مقدماتی بیست و چهارمین دوره مسابقات والیبال لیگ جهانی امروز با برگزاری دیدار تیم‌های برزیل و آمریکا از گروه A این رقابت‌ها به پایان می‌رسد. این در حالی است که نتیجه این دیدار هیچ تاثیری در وضعیت تیم‌های صعود کرده به مرحله نهایی نخواهد داشت کمااینکه بدون در نظر گرفتن این بازی و نتیجه آن، مشخص شده تیم‌های برزیل، بلغارستان، روسیه، ایتالیا و کانادا همراه با آرژانتین میزبان برگزار کننده دیدارهای نهایی این دوره از مسابقات لیگ جهانی هستند.

مرحله نهایی مسابقات والیبال لیگ جهانی از 26 تیرماه آغاز می‌شود. دو تیم اول هر یک از گروه‌های A و B همراه با صدرنشین گروه C در مرحله مقدماتی پنج تیم راه یافته به این مرحله از مسابقات هستند. آرژانتین که در پایان مرحله مقدماتی با تنها یک برد از 10 دیدار برگزار شده و مجموع 5 امتیاز در رده ششم و نهایی گروه A قرار گرفت نیز به عنوان میزبان در مرحله نهایی مسابقات شرکت خواهد داشت.

مرحله نهایی مسابقات والیبال لیگ جهانی در دو گروه سه تیمی برگزار می‌شود. ایتالیا (تیم اول گروه B)، بلغارستان (تیم دوم گروه A) و آرژانتین (تیم ششم گروه A و میزبان) تیم‌های گروه D را تشکیل می‌دهند. در گروه E هم تیم‌های برزیل و کانادا (صدرنشین گروه های A و C) و روسیه (تیم دوم گروه B) با هم به رقابت می‌پردازند.

تیم‌های حاضر در دو گروه D و E مرحله دوم مسابقات والیبال لیگ جهانی به صورت دوره‌ای دیدارهای خود را طی سه روز متوالی دنبال می‌کنند. گروه بندی تیم‌ها در مرحله دوم مسابقات لیگ جهانی و برنامه دیدارهای این مرحله از مسابقات به شرح زیر است:

گروه D: آرژانتین، ایتالیا، بلغارستان
گروه E: برزیل، کانادا، روسیه

چهارشنبه - 26 تیرماه
گروه D:
* آرژانتین - بلغارستان

گروه E:
* برزیل - روسیه

پنجشنبه - 27 تیرماه
گروه D:
* بلغارستان - ایتالیا

گروه E:
* روسیه - کانادا

جمعه - 28 تیرماه
گروه D:
* آرژانتین - ایتالیا

گروه E:
* کانادا - برزیل

در پایان دیدارهای این مرحله از مسابقات، دو تیم برتر هر گروه راهی مرحله نیمه نهایی می‌شوند تا دیدارهای خود را برای تعیین رده‌بندی تیم‌های اول تا چهارم دنبال کنند. برنامه دیدار تیم‌های در مرحله نیمه نهایی به شرح زیر است:
شنبه - 20 تیرماه
* تیم اول گروه D - تیم دوم گروه E
* تیم اول گروه E - تیم دوم گروه D

تیم‌های برنده این مرحله راهی مرحله نهایی شده و تیم‌های بازنده هم برگزار کننده دیدار رده‌بندی خواهند بود. دیدارهای نهایی و رده‌بندی بیست و چهارمین دوره لیگ جهانی یکشنبه 21 تیرماه برگزار می‌شود. 

کد خبر 2096288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha