۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۸:۲۴

نودهي:

هفتمین نمایشگاه قرآن کریم فاروج برپا شد

هفتمین نمایشگاه قرآن کریم فاروج برپا شد

فاروج - خبرگزاري مهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج گفت: هفتمین نمایشگاه قرآن کریم اين شهرستان در پنجمين روز ماه مبارك رمضان در محل بلوار موفق شهرستان فاروج گشایش یافت.

علی اصغر نودهی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: صبح يكشنبه و در پنجمين روز از ماه مبارك رمضان، هفتمين نمايشگاه قرآن كريم شهرستان فاروج با حضور فرماندار و جمعي از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

وي در ادامه با بيان اینکه همه داشته های ما برگرفته از برکات قرآن کریم است، اظهارداشت: نمایشگاه های قرآنی تاثیر بسزایی در شناسایی و ترویج فرهنگ قرآنی در سطح مردم دارد و بایستی اینگونه برنامه ها تنها به ماه مبارک رمضان خلاصه نشود؛ بلكه در طول سال نیز برگزار شود تا دسترسی مردم به اقلام قرآنی به سهولت امکان پذیر باشد.

نودهی اضافه كرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه فراهم آوردن بستری مناسب برای جذب حداکثری جوانان و نوجوانان در زمینه آموزه های دینی و قرآنی است که این امر با برگزاری برنامه ها و نمایشگاههای دینی و قرآنی محقق می شود.

وی در مورد هفتمين نمايشگاه قرآن كريم شهرستان فاروج نيز عنوان كرد: فروش کتابهای قرآنی و دینی، محصولات سمعی و بصری، نمایش آثار تجسمی، نمایشگاه عفاف و حجاب از مهمترین برنامه های این نمایشگاه به شمار مي روند.

به گفته وي همچنین در اين نمايشگاه غرفه هاي دستاوردهای نهادهای فرهنگی قرآنی، مشاوره دینی و غرفه کودک و نوجوان راه اندازي و برنامه هاي جانبي چون مسابقات قرآنی، طرح قرآن بخوان جایزه بگیر و ... نيز برنامه ريزي شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج در پايان اظهار داشت: این نمایشگاه به مدت هشت روز از 23 تير الي سي ام اين ماه از ساعت 9 تا 12.30 و 16 لغایت 19.30 آماده بازدید علاقمندان حوزه قرآن و عترت و معارف دینی است.                             

 

کد خبر 2096824

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha