۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۵

حسین فرکی:

برای کسب هر سه جام به میدان می‌رویم/ بازی با پرسپولیس، دیداری رسمی بود

برای کسب هر سه جام به میدان می‌رویم/ بازی با پرسپولیس، دیداری رسمی بود

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به وضعیت مطلوب بازیکنان این تیم اعلام کرد فولاد برای کسب هر سه جام در مسابقات به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی پس از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس در دیدار تدارکاتی که یکشنبه شب در ورزشگاه تختی برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، گفت: پیش از این دیدار، بازیکنان را توجیه کرده بودم که به این دیدار مانند مسابقه رسمی نگاه کنند تا تمرکز بازیکنان از دیدارهای تدارکاتی خارج شده و بیش از گذشته برای حضور در لیگ برتر آماده شوند.

وی ادامه داد: پرسپولیس از نفرات خوب و کادر فنی باتجربه برخوردار است، حضور علی دایی باعث افزایش انگیزه نفرات تیم مقابل می‌شود که خوشبختانه مقابل این تیم عملکرد خوبی داشتیم و به پیروزی دست یافتیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد درگیری‌ها و سه اخراج در این بازی تدارکاتی خاطرنشان کرد: درگیری‌ها و اخراج‌ها پس از 10 نفره شدن پرسپولیس آغاز شد. این مسئله باعث شد فشارها روی بازیکنان افزایش یافته و آنها در شرایط نامتعادل و غیرعمدی خطا کرده و درگیری‌ها را به وجود آورند.

وی در ادامه اظهار داشت: در پایان بازی بلافاصله این درگیری‌ها به دوستی‌ها تبدیل شد و در فضای خوب و با درایت مسئولان دو تیم همه چیز ختم به خیر شد و بازیکنان با همدیگر دیدار و روبوسی کردند.

فرکی همچنین اضافه کرد: من پس از اخراج بازیکنان پرسپولیس از داور خواستم اجازه دهد پرسپولیس یک نفر دیگر را به تیم اضافه کنند تا هر دو تیم بتوانند از این دیدار تدارکاتی بهره بیشتری ببرند که داور با این مسئله مخالفت کرد، به همین دلیل در آغاز نیمه دوم یک بازیکن از تیم خودم کم کردم تا شرایط مساوی پیش برود.

وی ارزیابی وضعیت نفرات و هماهنگی بازیکنان تیمش را مهمترین مسئله در این دیدار دانست و تصریح کرد: این بازی آخرین فرصت و بازی تدارکاتی مهم ما پیش از آغاز لیگ برتر بود و باید از این فرصت بهترین استفاده را می‌کردیم، به همین خاطر است که می‌گویم نتیجه بازی برایم حائز اهمیت نبود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد همچنین افزود: ما تیمی واقعا یکدست در اختیار داریم که اختلاف چندانی بین نفرات وجود ندارد، ما 3-4 دروازه‌بان آماده، بازیکنان دفاعی مطمئن و نفرات تاثیرگذار در خط هافبک و حمله در اختیار داریم و نگرانی خاصی برای مسابقات آسیایی پیش رو نخواهیم داشت.

وی عملکرد تیمش در فصل و نقل و انتقالات را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: ما چهار بازیکن جدید به نفرات قبلی اضافه کردیم که برای هماهنگی و آمادگی کامل نیاز به زمان داریم.

فرکی در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا به موفقیت تیمش در مسابقات داخلی و آسیایی فصل آینده امیدوار است، گفت: ان شاء الله برای کسب هر سه جام در مسابقات به میدان می‌رویم.

کد خبر 2096940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha