۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۴۶

ناصر شفق در گفتگو با مهر:

نمی‌خواهم برای پرسپولیس حاشیه درست کنم/ اتفاق جدیدی نیفتاده است

نمی‌خواهم برای پرسپولیس حاشیه درست کنم/ اتفاق جدیدی نیفتاده است

مدیرعامل سابق باشگاه ترکتورسازی که از او به عنوان گزینه اصلی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نام برده می‌شود تاکید کرد روز یکشنبه به وزارت ورزش و جوانان رفته اما نتوانسته با وزیر ورزش دیدار و گفتگو کند. این در حالی است که گفته می شود او با معاون وزیر گفتگو کرده است.

ناصر شفق در گفتگو خبرنگار مهر، در خصوص جلسه روز یکشنبه خود در وزارت ورزش خاطرنشان کرد: من برای کاری رفته بودم و با وزیر درباره پرسپولیس جلسه‌ای نداشتم. وزیر ورزش در جلسه هیات دولت حضور داشت که قرار بود از تیم ملی والیبال تقدیر شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با سجادی درباره مدیریت باشگاه پرسپولیس جلسه داشتید، گفت: من به قصد جلسه برای باشگاه پرسپولیس به وزارت ورزش نرفته بودم و هیچ مورد تازه‌ای در این باره رخ نداده است. واقعیت این است به قدری آرام و بی سر و صدا رفتم که کسی متوجه من نشود تا حرف و حدیثی به وجود نیاید.

مدیرعامل پیشین باشگاه تراکتورسازی در خصوص بازگشت خود به فوتبال عنوان کرد: طبیعی است که دلسردی من از فوتبال به قوت خود باقیست مگر این که شرایط جدید به وجود بیاید تا تصمیم‌گیری کنم. گرچه صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی در همه افراد از جمله خودم شور و شعف خاصی را به وجود آورده است.

شفق در پاسخ به این که در صورتی که وزیر ورزش از وی برای مدیرعاملی پرسپولیس بخواهد آیا به این باشگاه خواهد رفت، گفت: من قبلا هم با شخص وزیر ورزش در این باره صحبت کرده‌ام. این اما و اگر ها همیشه در ورزش وجود دارد ولی نمی‌خواهم در این باره اظهار نظر کنم و با حرف‌هایم برای باشگاه پرسپولیس حاشیه درست کنم.

وی درباره نشست روز دوشنبه خود با کفاشیان هم توضیح داد: ما چند روز پیش با هم به صورت تلفنی صحبت کرده بودیم و روز یکشنبه هم این گفتگوها ادامه پیدا کرد و قرار بر این شد دوشنبه جلسه‌ای داشته باشیم که قطعا فوتبالی است. در همان مقطع هم که کفاشیان تحت فشار بود من از وی حمایت می‌کردم و به عنوان مشاور در کنار وی حضور داشتم بنابراین از فوتبال و فدراسیون دور نیستم.

 

 

کد خبر 2096972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha