۲۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۱۶

شفق در گفتگو با مهر:

مدیر تمامی تیم‌های پایه فدراسیون شدم/ مربیان با نظر من انتخاب می‌شوند

مدیر تمامی تیم‌های پایه فدراسیون شدم/ مربیان با نظر من انتخاب می‌شوند

عضو پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید به عنوان مدیر تمامی تیم‌های پایه فدراسیون انتخاب شده‌ است نه فقط تیم المپیک.

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته بود که اعلام شد ناصر شفق به عنوان مدیر تیم المپیک ایران انتخاب شده است. این موضوع توسط علی کفاشیان تائید نشد و رئیس فدراسیون فوتبال این انتخاب را تکذیب کرد.

ناصر شفق در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: من نگفته بودم مدیر تیم امید شده‌ام. طبق توافقی که با فدراسیون فوتبال داشته‌ام به عنوان مدیر تمام تیم‌های پایه خواهم بود، اعم از تیم امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان.

وی درباره اینکه کفاشیان چنین چیزی را تکذیب کرده است، خاطرنشان کرد: همین امروز صبح با کفاشیان صحبت کردم. او گفت منظورش این بوده که شفق فقط مدیر تیم امید نیست و مدیر تمام تیم‌های پایه است ولی در انتقال این خبر اشتباهاتی صورت گرفته است.

شفق در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر برنامه‌هایش برای تیم‌های پایه و انتخاب سرمربی تیم امید، گفت: انتخاب مربیان پایه زیر نظر من خواهد بود ولی در حال حاضر اولویت ما انتخاب سرمربی امید نیست. ما اول باید یک برنامه‌ریزی گسترده برای تیم‌های پایه داشته باشیم. البته تا زمانی که این برنامه‌ها نهایی نشود، آنها را اعلام نمی‌کنیم.

کد خبر 2097674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha