۲۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۷:۵۷

آریایی به مهر خبر داد؛

15 هکتار از مراتع شهنشاه خرم آباد درگیر حریق/ وزش باد مهار آتش را سخت کرد

15 هکتار از مراتع شهنشاه خرم آباد درگیر حریق/ وزش باد مهار آتش را سخت کرد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر کل مدیریت بحران استان لرستان گفت: در حال حاضر حدود 15 هکتار از مراتع منطقه شهنشاه خرم آباد درگیر آتش سوزی است.

رضا آریایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع آتش سوزی از حوالی ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه در منطقه شهنشاه خرم آباد گفت: برآورد دقیق مساحت درگیر با آتش سوزی فعلا امکان پذیر نیست ولی به نظر می رسد حدود 15 هکتار از منطقه دچار حریق شده باشد.

وی با بیان اینکه منطقه به صورت تپه ماهور است و برآورد دقیق مساحت درگیر با حریق آسان نیست، بیان داشت: متاسفانه مطابق اظهارات مسئولان محلی این منطقه در طول یک ماه گذشته برای سومین بار است که دچار حریق می شود و احتمال عمدی بودن آتش سوزی وجود دارد.

مدیر کل مدیریت بحران استان لرستان بدون اشاره به علت اصلی آتش سوزی، تصریح کرد: در این راستا متولیان امر در حال بررسی علت دقیق وقوع این آتش سوزی هستند.

آریایی با اشاره به اعزام تیم های اطفاء حریق به منطقه بیان داشت: در حال حاضر 60 نفر از دستگاههای مختلف اعم از منابع طبیعی، محیط زیست، مردم محلی، تشکلهای زیست محیطی، بسیج و ارتش مشغول خاموش کردن آتش هستند.

وی با اشاره به وضعیت آتش سوزی در منطقه نیز گفت: متاسفانه وزش باد موجب توسعه آتش سوزی در منطقه شده است که امید می رود با تلاش عوامل اطفاء حریق هر چه سریعتر آتش سوزی مراتع منطقه شهنشاه خاموش شود.

کد خبر 2099340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha