۲۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۱

از فردا آغاز می‌‎شود؛

آخرین اردوی آسیایی تیم ملی بسکتبال/ از تهران تا بابل

آخرین اردوی آسیایی تیم ملی بسکتبال/ از تهران تا بابل

تیم ملی بسکتبال که برای شرکت در مسابقات قهرمانی جام ملت‌های آسیا و انتخابی جهان آماده می‌شود از روز شنبه آخرین مرحله اردوی آماده سازی خود جهت شرکت در این رقابت‌ها را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، این مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با حضور دوازده بازیکنی که از سوی مهمد بچیروویچ و برای اعزام به فیلیپین، محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان انتخاب شده‌اند، برگزار خواهد شد.

محمدصمد نیکخواه بهرامی، آرن داوودی، حامد حدادی،  سامان ویسی، مهدی کامرانی، حامد سهراب‌نژاد، حامد آفاق، اصغر کاردوست، جواد داوری، روزبه ارغوان، اوشین ساهاکیان و محمد جمشیدی دوازه بازیکنی هستند که در این اردو شرکت خواهند کرد. این بازیکنان که هفته گذشته با تیم ملی بسکتبال قهرمان جام سی و پنجم ویلیام جونز در چین تایپه شدند پس از بازگشت از این کشور و سه روز استراحت، از فردا تمرینات خود را از سر می‌گیرند.

این آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال است که در دو شهر برگزار خواهد شد. بازیکنان تیم ملی بسکتبال روز شنبه برگزار کننده دو جلسه تمرینی در تهران خواهند بود، سپس راهی مازندران می‌شوند تا تمرینات‌شان را در بابل دنبال کنند. مشابهت شرایط آب و هوایی آمل با محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در فیلیپین دلیل انتخاب این شهر برای پیگیری تمرینات است.

تیم ملی بسکتبال که از 6 خردادماه تمرینات آماده ‌سازی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز کرده است، 6 مردادماه به قصد شرکت در این رقابت‌ها تهران را به مقصد مانیل فیلیپین ترک می‌کند.

بیست و هفتمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آسیا دهم تا نوزدهم مردادماه در مانیل فیلیپین برگزار می‌شود. سه تیم برتر این رقابت‌ها سهمیه پیکارهای جهانی را کسب می‌کنند.

کد خبر 2099354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha