۲۷ تیر ۱۳۹۲، ۹:۴۱

حسین پور عنوان کرد:

کمک 6 میلیارد تومانی مردم خراسان شمالی به محرومان

کمک 6 میلیارد تومانی مردم خراسان شمالی به محرومان

بجنورد- خبرگزاری مهر: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال مردم این استان حدود شش میلیارد تومان در زمینه‌های مختلف به محرومان کمیته امداد کمک کردند.

امان‌الله حسین‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: مردم نیکوکار خراسان شمالی از ابتدای سال جاری تاکنون پنج میلیارد و 382 میلیون تومان در بخش های مختلف به محرومان و نیازمندان کمک کرده اند.

وی اظهار داشت: از این میزان 640 میلیون تومان از طریق پرداخت صدقه، یک میلیارد و 346 میلیون تومان در بخش اکرام ایتام و دو میلیارد و 800 میلیون تومان نیز به صورت وجوهات امانی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی کمک شده است.

به گفته حسین پور همچنین در این راستا مردم نیکوکار استان 110 میلیون تومان به صورت پرداخت زکات و یک میلیارد و 386 میلیون تومان نیز در قالب دیگر سرفصل ها به مددجویان کمک کرده اند.

مدیر کل کميته امداد امام خميني(ره) خراسان شمالی گفت: سال گذشته مردم استان 23 ميليارد تومان به كميته امداد امام خميني استان كمك كردند.

وی با اشاره به اینکه مردم خراسان شمالی در سخاوت و دستگیری از نیازمندان مثال زدنی هستند بر ضرورت همگرایی موسسات خیریه و تشکل های مردمی با سازمان های حمایتی استان تاکید کرد.

حسين پور اضافه کرد: اگر همگرایی بین نهادهای بهزیستی و کمیته امداد با موسسات خیریه و تشکل های مردمی تقویت شود نتایج مطلوبی را به دنبال خواهد داشت.

وی اظهار كرد: این اقدام سبب ارتقاء سطح کیفی زندگی خانواده های نیازمند مي شود و در توسعه استان  نيز تاثير گذار است.

حسین پور در پایان گفت: نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی در حال حاضر به 73 هزار مددجوی دائم و 45 هزار نفر از اقشار نیازمند استان در زمینه‌های مختلف خدمت رسانی می‌کند.
 

کد خبر 2099416

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha