۲۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۴

سعید معروف:

هنوز خستگی از تنمان خارج نشده/ این آلمان، ما را نیم ساعته شکست داده بود

هنوز خستگی از تنمان خارج نشده/ این آلمان، ما را نیم ساعته شکست داده بود

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت بازیکنان تیم ملی هنوز که هنوز است از خستگی ناشی از حضور فشرده در رقابتهای لیگ جهانی والیبال رها نشده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، "سعید معروف" با حضور در برنامه ورزش و مردم در خصوص شرایط کلی تیم ملی والیبال در رقابتهای لیگ جهانی صحبت کرد.

وی در توضیح شکست در آخرین بازی لیگ جهانی مقابل آلمان اظهار داشت: اول از همه باید بگویم خوشحالی مردم و پیگیری رقابتهای والیبال برای ما مهم‌تر از پیروزی در این رقابتها بود. در خصوص بازی با آلمان هم باید بگویم که ما در دیدار اول با سرویس‌های خودمان این تیم را شکست دادیم و آلمانی‌ها هم در بازی دوم با همین شیوه تیم را ما را از گردونه رقابت خارج کردند. ما در این بازی با مشکل خستگی دست به گریبان بودیم. وقتی وارد ورزشگاه شدیم با توجه به خستگی حاصل از سفر به کوبا اصلا فکر نمی‎کردیم بتوانیم بازی کنیم اما وقتی دیدیم مردم از ساعت 7 در سالن حضور پیدا کرده‌اند، نیرو گرفتیم و موفق شدیم حریف خود را شکست دهیم.

وی افزود: ما پس از بازی شب اول که به برد سه بر صفر منجر شد تا دیروقت نتوانستیم بخوابیم چراکه با آقای وزیر در هتل دیدار داشتیم و در مجموع باید بگویم هنوز خستگی این مسابقات به تنمان مانده و هنوز هم بازیکنان نمی‌توانند شب ها به درستی بخوابند چون تنظیم بدنشان به هم ریخته است. البته مردم با توجه به بازی خوب ما در دیدار اول، انتظار پیروزی داشتند. اما این همان آلمانی است که سال گذشته تیم ما رادر عرض نیم ساعت شکست داد.

کاپیتان تیم ملی در ادامه اظهار داشت: موفقیت امروز تیم ملی والیبال حاصل برنامه‌ریزی مسئولان فدراسیون با مدیریت آقای داورزنی واعتماد ایشان نسبت به آقای ولاسکو صورت گرفته است. این حضور موفقیت‌آمیز حاصل یک فرآیند چهارساله بود و در حالیکه بسیاری حتی فکر نمی‌کردند ما جواز حضور در لیگ جهانی را هم به دست بیاوریم موفق شدیم نتایج خوبی در این مسابقات کسب کنیم.

معروف با اشاره به نقش پررنگ سیچلو، دستیار ولاسکو، اظهار داشت: سیچلو آنالیزوری قوی است و در حین بازی می‌تواند تیم حریف را به طور کامل ارزیابی کند. ایشان پاسورهای تیم حریف را به خوبی در حین بازی ارزیابی می‌کنند و کمتر در آنالیزهای خود دچار اشتباه می شوند. این مربی در روند موفقیت تیم ملی نقش چشمگیری داشت. ما با آنالیزهای سیچلو بالای 60 درصد حمله موفق داشتیم که در چند سال گذشته این اتفاق نیفتاده بود.

کاپیتان تیم ملی در خصوص سرگروهی تیم ملی گفت: من با انتخاب و رای بچه‌ها به عنوان کاپیتانی تیم ملی انتخاب شدم و این برایم جای خوشحالی دارد. در مجموع بچه‌ها از عملکرد تیم راضی بودند البته جا دارد یادی هم از آقای نادی شود که پیش از این وظیفه کاپیتانی تیم ملی را بر عهده داشت.

سعید معروف در پایان در خصوص هم اتاق بودن با مهدوی گفت: من و مهدوی هر دو پاسورهای تیم ملی هستیم اما هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد و فقط بحث رقابت مطرح است. بازیکنان باید به موفقیت تیم ملی فکر کنند.

کد خبر 2099938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha