۲۵ تیر ۱۳۹۲، ۹:۲۲

پارسافر عنوان کرد:

تاکتیک تکراری مهمترین عامل باخت تیم ملی والیبال بود

تاکتیک تکراری مهمترین عامل باخت تیم ملی والیبال بود

اهواز - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت والیبال استان خوزستان، ضعف قدرت بدنی و تاکتیک تکراری را مهمترین عوامل باخت تیم ملی والیبال در آخرین بازی در برابر تیم ملی آلمان در لیگ جهانی برشمرد.

ابراهیم پارسافر در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص علت بازی ضعیف تیم ملی والیبال و باخت آن به آلمان گفت: به دلیل فشردگی مسابقات و همچنین مسافت طولانی سفر کوبا تا ایران، قدرت بدنی بازیکنان به تحلیل رفت و مربیان باید به این مسئله از قبل توجه نشان می دادند اما فکر می کنم فرصت این کار وجود نداشت.

پارسافر عنوان کرد: البته یکی از مواردی که باعث شد تیم ملی آلمان در آخرین بازی تا این حد روی ایران تسلط پیدا کند استفاده از تاکتیک تکراری بود که این باعث شد آلمان ها اغلب ترفندهای بازیکنان ایرانی را پیش بینی و خنثی کنند.

وی با بیان اینکه قبل از برگزاری این مسابقات پیش بینی نمی کردم تیم ملی والیبال تا این حد در برابر غول های والیبال جهان خوش بدرخشد، افزود: ادامه موفقیتهای والیبال ایران مرهون حمایتها و تلاش بی وقفه مدیران و ورزشکاران این رشته است؛ ضمن اینکه چون بچه های تیم ملی بعد از مسابقه با روسیه به خودباوری رسیده بودند از تمام ظرفیت خود استفاده کردند.

پارسافر با اشاره به  تاثیر  نقش بی بدیل خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال در درخشش تیم ملی در لیگ جهانی عنوان کرد: توانایی های بازیکنان به اضافه داشته ها و دانسته های ولاسکو این نتیجه را رقم زد. در ضمن تیم ملی باید در آینده نقاط ضعفی را که در این بازیها داشت برطرف کند چون در برخی پستها مثل توپ گیری و دفاع روی تور ضعف مشهودی داشتیم که باید برطرف شود.

رئیس هیئت والیبال استان در پاسخ به این پرسش که نقاط ضعف عمده ما چه بود بیان کرد: بیشترین ضعف ما در توپ گیری و قدرت بدنی بود.
 
 

کد خبر 2097586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha