۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۹:۱۴

عبداله ویسی:

تیم استقلال خوزستان در شأن فوتبال استان وارد لیگ می‌شود

تیم استقلال خوزستان در شأن فوتبال استان وارد لیگ می‌شود

اهواز – خبرگزاری مهر: سرمربی استقلال صنعتی خوزستان گفت: در بازی مقابل ذوب آهن اصفهان سه امتیاز شیرین را به طرفدارانمان هدیه و فوتبالی در حد نام و شان خوزستان ارائه می‌کنیم.

عبداله ویسی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه 80 درصد ترکیب اصلی تیم خود را شناخته‌ایم، اظهار کرد: نیاز داشتیم قبل از بازی با ذوب آهن، یک بازی تدارکاتی داشته باشیم تا بتوانیم تیم خود را محک جدی بزنیم و خوشبختانه به آن چیزی که می‌خواستیم دست پیدا کردیم.

وی افزود: مسائل تاکتیکی ما تقریبا در حال تکمیل است و امیدوارم که با یک انجام یک بازی خوب در لیگ برتر شروع خوبی در  لیگ برتر داشته باشیم و  بتوانیم دل مردم خوزستان را شاد کنیم از تماشاگران هم می‌خواهیم ورزشگاه را پر کنند و تیم خود  را تنها نگذارند.

سرمربی استقلال صنعتی خوزستان تصریح کرد: از بازی بازیکنانم راضی هستم اما شروع مسابقات برای ما اهیمت بسیار زیادی دارد که سه امتیاز اولین بازی را بگیریم تا قدم اول را محکم برداریم و هدفمان هم این است که جایگاه مناسبی را در لیگ داشته باشیم و در حد نام و شان خوزستان بازی کنیم چون مردم خوزستان لایق این جایگاه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان که امسال به لیگ برتر فوتبال صعود کرده است چهارشنبه این هفته در اولین دیدار این فصل میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود که با مربیگری لوکا بوناچیچ مربی کروات خود که سابقه مربیگری در تیمهای خوزستانی را دارد، است.

کد خبر 2100239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha