۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۹:۴۲

برزیده از "دولت مخفی" کنار نرفته است/ منتظر بهبود شرایط مالی هستیم

برزیده از "دولت مخفی" کنار نرفته است/ منتظر بهبود شرایط مالی هستیم

یکی از تهیه‌کنندگان "دولت مخفی" با تأکید بر اینکه عبدالحسن برزیده از این پروژه کنار نرفته است، اعلام کرد همچنان برای ادامه کار منتظر بهبود شرایط هستند.

حمید آخوندی یکی از تهیه‌کنندگان سریال "دولت مخفی" در این زمینه به خبرنگار مهر گفت:‌ ما هنوز آمادگی و بودجه نداریم که ادامه تصویربرداری سریال "دولت مخفی"‌ را آغاز کنیم و بر توقف آن پایان دهیم. برزیده کارگردان سریال نیز از ساخت آن کناره‌گیری نکرده است.

وی افزود: قطعا او باید کار کند و از آنجایی که پیشنهاد ساخت یک فیلم سینمایی داشته است، با توافق طرفین در حال انجام آن کار است. وی زحمات فراوانی برای پروژه "دولت مخفی" کشیده و از پروژه کناره‌گیری نکرده است.

این تهیه‌کننده یادآور شد: در وضعیت فعلی، ما نمی‌توانیم با عوامل تسویه حساب کنیم و برزیده هم نمی‌تواند بیکار بماند. باید منتظر ماند و دید چه زمانی اوضاع بهبود پیدا می‌کند.

به گزارش مهر، علی بخشی‌زاده مدیر شبکه دو سیما، پیش از نوروز 92 از تلاش برای راه اندازی مجدد سریال "دولت مخفی" خبر داده بود. وی همچنین در گفتگوی دیگری که اخیرا با مهر داشت، اعلام کرد طبق نظر معاون سیما و تزریق بودجه به زودی این پروژه دفاع مقدسی از حالت توقف در خواهد آمد.

با این حال برزیده قرار است امسال ساخت فیلم سینمایی "مزار شریف" را درباره قتل دیپلمات‌های ایرانی در افغانستان بسازد و دیگر عوامل پروژه از جمله پژمان بازغی بازیگر نقش اصلی در آثار متفاوتی حضور دارد و در صورت آغاز مجدد سریال، نیز مشخص نیست وی می‌تواند زمانی برای حضور مجدد در این کار در نظر بگیرد یا خیر.

"دولت مخفی" به تهیه‌کنندگی حمید آخوندی و علیرضا جلالی از 17 دی 91 متوقف شده است و در آن بازیگرانی چون پژمان بازغی، کاوه خداشناس، لاله اسکندری، امیرحسین همتی، مهتاج نجومی، حسین توشه، مریم سلطانی، محمدرضا رهبری، هادی قمیشی و کریم خوسیانی حضور دارند. "دولت مخفی" درباره اسرای ایرانی در عراق با موضوع زندگی شهید آزاده سیدعلی‌اکبر ابوترابی و برگرفته از زندگی شهید ابوترابی و خاطرات واقعی او در زمان اسارت در عراق است.

کد خبر 2100401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha