۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۷:۰۳

اخبار کوتاه استان مرکزی:

36 فقره سرقت كابل هاي برق در ساوه كشف شد

36 فقره سرقت كابل هاي برق در ساوه كشف شد

اراک – خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامي شهرستان ساوه از كشف 36 فقره سرقت كابل هاي برق خبر داد و گفت: كارآگاهان پليس در تحقيقات خود متهم اصلي را در يكي از روستاهاي شهرستان شناسايي و دستگير كردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ "علي اصغر طالبي" افزود:در تحقيقات اوليه،كارآگاهان پليس با توجه به سابقه دار بودن متهم تحقيقات خود را براي جرايم ارتكابي اين فرد آغاز كرده و متهم نيز در بازجويي هاي تخصصي به 36 فقره سرقت سيم برق از روستاهاي شهرستان معترف شد.

توقیف 10 خودرو با جرايم بيش از 10 ميليون ريال در شهرستان محلات

در راستاي ارتقاء نظم و امنيت ترافيكي در سطح شهرستان محلات،‌ نظارت و كنترل دقيق ناوگان ترافيكي به عنوان يك راهبرد اثربخش در افزايش امنيت ترافيكي٬ ماموران پليس راهنمايي و رانندگي شهرستان در اجراي ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي تعداد 10 دستگاه خودرو را با بيش از 10 ميليون ريال در سه ماه نخست سال جاري توقيف و به پاركينگ دلالت دادند.

كشف 36 فقره سرقت در طرح عملياتي استان مركزي

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي از كشف 36 فقره انواع سرقت در طرح عملياتي پليس طي 48 ساعت گذشته در استان خبر داد.

سرهنگ"رضا احمدي" افزود: بهره گيري از دانش و تخصص حرفه اي كارآگاهان پليس و توانمندي ماموران در سطح استان، دستاوردهاي ارزنده اي در برخورد با جرائم و ثبات امنيت اجتماعي ايجاد كرده به نحوي كه در 48 ساعت گذشته و در اجراي طرح مبارزه با سرقت 36 فقره انواع كشف شد.

سرهنگ احمدي با اشاره به جزئيات كشفيات صورت گرفته تصريح كرد:كشف 12 وسيله نقليه موتوري، 5 فقره سرقت منزل،6 فقره سرقت داخل و قطعات خودرو از جمله مهمترين اين كشفيات بوده است.

خدمات رساني به مردم در كنار برقراري نظم و امنيت در استان

نماينده مردم اراك،خنداب و كميجان در مجلس شوراي اسلامي گفت:خدمات رساني در جهت رفاه و آسايش مردم در برقراري نظم و امنيت مهم و ارزنده مي باشد.

محمد حسن آصفري كه روز گذشته به همراه فرمانده انتظامي استان و جمعي از مسئولان انتظامي و خدمات شهري از روستاي وفس و كميجان بازديد كردند افزود:همه مسئولان در تلاش هستند كه با خدمت رساني در زمينه هاي مختلف موجبات آسايش مردم را فراهم سازند.

فرمانده انتظامي استان مركزي نيز در جمع مردم روستاي وفس با اشاره به وظيفه نيروي انتظامي در برقراري و حفظ امنيت و آسايش مردم در همه نقاط استان افزود:در راستاي خدمت صادقانه همه مسئولان به مردم و احترام ويژه به اقشار زحمتكش و به خصوص محرومان،پليس به عنوان امين جامعه از هيچ گونه خدمت رساني در حوزه وظايف خود كوتاهي نخواهد كرد.

دستگيري فروشنده حرفه اي مواد مخدر روان گردان در ساوه

فرمانده انتظامي شهرستان ساوه استان با اعلام اين خبر گفت: طي ارائه گزارشات مردمي در خصوص توزيع مواد مخدر در يكي از محله هاي شهرستان ساوه فرد مذكور كه چند روزي تحت تعقيب پليس قرار داشت، شناسايي و با حضور به موقع ماموران نيروي انتظامي دستگير شد.

سرهنگ "علي اصغر طالبي" با اشاره به اينكه فرد مذكور يكي از توزيع كنندگان حرفه اي و سابقه دار مواد مخدر در ساوه است گفت: به هنگام دستگيري وي مقدار 308 گرم انواع مواد مخدر سنتي، صنعتي و روان گردان كشف و ضبط شده است.

کد خبر 2100802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha