۲۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۴۷

اخبار کوتاه استان مرکزی

توزيع كنندگان مواد مخدر در استان مركزي دستگير شدند

 توزيع كنندگان مواد مخدر در استان مركزي دستگير شدند

اراک – خبرگزاری مهر: رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان مرکزی از دستگیری دو خرده فروش و توزيع كننده مواد مخدرخبر داد.

 به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد حسني افزود: ییکی از توزيع كنندگان مواد مخدر پس از شناسايي در يك اقدام ضربتي ماموران مبارزه با مواد مخدر دستگير و مقدار 3 كيلو و 150 گرم مواد مخدر ترياك از وي كشف و ضبط شد.

همچنين از دستگيري يكي ديگر از خرده فروشان مواد مخدر در محله اي ديگر از اراك خبر داد و گفت: مقدار يك كيلو و هشتاد گرم مواد مخدرترياك، 50 گرم سوخته ترياك و 2 عدد ترازوي توزيع مواد مخدر از متهم كشف و ضبط شد.

دستگيري 15 سارق و كشف 36 فقره سرقت در استان مركزي

معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مركزي با اشاره به  اینکه در پي اجراي طرح مبارزه با سرقت و ارتقاء امنيت جامعه و با هوشياري و پيگيري پليس استان مركزي 36 فقره سرقت كشف و ضبط شد است، افزود: اين سرقت ها شامل سرقت اتومبيل،طلا و جواهرات،موتور سيكلت،لوازم داخل خودرو،لوازم ساختماني،گوشي موبايل،كيف قاپي و كف زني مي باشد.

سرهنگ"سيامك قاسمي" ادامه داد: سرقت ها در شهرهاي اراك، ساوه، خمين و زرنديه صورت گرفته است که 15 سارق دستگير شده به مرجع قضايي اعزام و اموال مسروقه به مالباختگان تحويل داده شد.

دستگيري 4 سارق سابقه دار و كشف11 فقره سرقت در اراك

ماموران انتظامي شهرستان اراك روز گذشته موفق به دستگيري 4 سارق سابقه دار و كشف 11 فقره انواع سرقت در اين شهرستان شدند.

سرهنگ "مصطفي ويسمه اي" با اشاره به اينكه سرقت هاي صورت گرفته در خصوص سرقت محتويات داخل خودرو،دوچرخه و موتور سيكلت مي باشد،افزود: در اين رابطه 11 فقره سرقت كشف و 4 نفر سارق سابقه دار دستگير و اموال مكشوفه پس از شناسايي به صاحبان آنان برگردانده شد.

آگهي استخدام پليس استان مركزي در مقطع درجه داري

مرکز گزينش و استخدام فرماندهي انتظامي استان مركزي در نظر دارد به منظور تأمين نيروي انساني مورد نياز خود در مقطع درجه داري(بصورت پيماني 5 ساله) نيروهاي کيفي ،مومن و متعهد از بين خانواده هاي معظم شهدا،بسيجيان، خانواده محترم نيروهاي مسلح با شرايطي جذب مي نمايد.

داوطلبان جهت كسب اطلاعات بيشتر به آدرس هسته گزينش و استخدام فرماندهي انتظامي استان مركزي واقع در خيابان عمار ياسر جنب راهنمايي و رانندگي مراجعه و يا با شماره تلفن 3413222 تماس حاصل نمايند.

دستگيري 4 قاچاقچي مواد مخدر در مركزي

چهار قاچاقچي مواد مخدر در عمليات هاي ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان دليجان و خنداب دستگير و بيش از 51 كيلوگرم ترياك از آن ها كشف شد.

سرهنگ"محمد حسني" رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان مركزي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبي پليس گفت:روز گذشته ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دليجان،در ورودي شهر به يك دستگاه خودروي سواري با 2 نفر سرنشين مظنون و اقدام به متوقف كردن آن كردند.

کد خبر 2098001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha