۳۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۵

پورجمشیدیان:

تراکتورسازی رقیبی جدی برای همه تیم ها است/ افزایش رشته های باشگاه تراکتورسازی

تراکتورسازی رقیبی جدی برای همه تیم ها است/ افزایش رشته های باشگاه تراکتورسازی

تبریز – خبرگزاری مهر: رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: تیم فوتبال تراکتورسازی موقعیتی یافته که تبدیل به یک رقیب جدی برای همه تیم ها شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار پورجمشیدیان صبح امروز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تیم تراکتورسازی تبریز طی چهار فصل گذشته از لیگ دسته اول به موقعیت و جایگاه شایسته ای رسیده و اکنون یک رقیب جدی برای همه تیم ها به شمار می آید.

وی ادامه داد: تراکتورسازی در این مدت روند روبه رشدی را در پیش گرفته که امیدواریم این روند را همچنان ادامه داده و در آینده ای نزدیک تبدیل به یکی از قدرت های فوتبال آسیا شود.

سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه تیم بی حاشیه ای آماده حضور در لیگ سیزدهم است، گفت: مدیران قبلی باشگاه تراکتورسازی همواره برای موفقیت این تیم تلاش کرده اند و اکنون در دوران مدیریت آقای زینی زاده امیدواریم که افتخار آفرینی های تیم همچنان ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به حمایت های سپاه از تیم تراکتورسازی تصریح کرد: سپاه طی چند سال اخیر حمایت های جدی از تیم تراکتورسازی داشته و در فصل جدید هم تیمی با روحیه و انگیزه بالا در حد ارزش های مردم سرافراز استان بسته شده است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: از بازیکنان تیم تراکتورسازی می خواهم که ابتدا ارزش های فرهنگی و اخلاقی مردم بزرگ استان را نشان دهند و سپس در میدان مسابقه رقابت جوانمردانه ای هم در بازی های لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا ارائه دهند.

وی با تبریک حضور تیم گسترش فولاد در لیگ برتر گفت: با حضور گسترش فولاد در لیگ برتر، قرمز و آبی تبریز هم راه افتاد و من از این دو تیم می خواهم که در بازی مستقیم با یکدیگر به شکل جدی و فعال بازی کنند و در بازی های بعدی حامی یکدیگر باشند.

سردار پورجمشیدیان در پایان گفت: در نظر داریم باشگاه تراکتورسازی را محدود به رشته فوتبال نکنیم و بر این اساس هر سال دو رشته ورزشی به رشته های فعال این باشگاه اضافه کنیم.

کد خبر 2101869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha