۱ مرداد ۱۳۹۲، ۹:۳۳

در مجلس مطرح شد:

درخواست قرائت گزارش حادثه 22 بهمن قم در صحن علنی مجلس

درخواست قرائت گزارش حادثه 22 بهمن قم در صحن علنی مجلس

عضو فراکسیون رهروان مجلس از هیات رئیسه مجلس خواست تا نسبت به قرائت هرچه سریع تر گزارش حادثه ۲۲ بهمن قم در صحن علنی اقدام کنند.

 به گزارش خبرنگار مهر بهروز نعمتی در نشست علنی امروز سه شنبه 1 مرداد مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین نامه ای گفت: در موضوع حادثه 22 بهمن قم٬ برخی اظهارنظرها و مصاحبه هایی با نمایندگانی که ذی صلاح نیستند صورت می گیرد که مسائل را به سمت خاصی هدایت می کند.
 
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر قرار است گزارشی از حادثه قم و قبل از آن توسط کمیسیون امنیت ملی به استحضار مردم ایران رسانده شود باید از سوی کمیته مامور باشد.

وی تصریح کرد: روزنامه ایران با برخی نمایندگان که عضو کمیسیون امنیت ملی نیستند٬ مصاحبه هایی داشته و آنها را عضو کمیسیون معرفی کرد که ادامه این روند در مورد حادثه قم جفای به مجلس خواهد بود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه نمی دانم چه افرادی از قرائت این گزارش منتفع یا متضرر می شوند٬ ادامه داد: شرایط به گونه ای بوده که رئیس یک قوه مورد هتک حرمت واقع شده و افرادی که در این موضوع دخالت داشته اند٬ اکنون کاسه داغ تر از آتش شده اند و فقط به دنبال مسائل خودشان هستند.

این نماینده مردم در مجلس نهم از هیات رئیسه مجلس خواست تا هر چه سریعتر این گزارش در صحن علنی قرائت شود٬ توضیح داد: اگرچه اهانت هایی به شخص رئیس مجلس صورت گرفته ولی در واقع توهین به کل مجلس و قوه مقننه بوده و حق نمایندگان است که بدانند چه اتفاقی رخ داده است.
 
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی سال گذشته برای شرکت در مراسم 22 بهمن به قم سفر کرده بود، عده ای در هنگام سخنرانی وی اخلال به وجود آورده و شعارهایی علیه رئیس قوه مقننه سر دادند که موجب بر هم خوردن نظم جلسه و سخنرانی لاریجانی شد.
کد خبر 2102468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha