۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۹

عبداله ویسی:

تیمی در حد نام خوزستان بستیم/تک موقعیت ها برنده بازی را تعیین می کنند

تیمی در حد نام خوزستان بستیم/تک موقعیت ها برنده بازی را تعیین می کنند

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تیمی در حد نام خوزستان برای حضور شایسته در لیگ برتر بسته ایم تا از حیثیت فوتبال این استان دفاع کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی سه شنبه شب در نشست خبری پیش از بازی تیم های استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان در اهواز اظهار کرد: در بازیهای لیگ، دیدار اول سخت و نفس گیر است و تیمها شناختی از هم ندارند به همین خاطر تک موقعیت ها هستند که تیم برتر را مشخص می کنند.

وی با بیان اینکه مقابل ذوب آهن بازی خیلی سختی خواهیم داشت و تمام تلاش ما این است که با گرفتن سه امتیاز بازی مردم را شاد کنیم، افزود: تیمهایی که از لیگ یک به لیگ برتر می آیند، ریزش بازیکن خیلی زیادی دارند. ما هم از این قاعده مستثنی نبودیم و تقریبا حدود 70 درصد تیم ریزش و بازیکنان جدید جایگزین آنها شدند ضمن اینکه 90 درصد بچه های خوزستان را برگرداندیم که با اینجا آشنایی دارند.

ویسی عنوان کرد:در مسائل بدنسازی و کار تاکتیکی پیشرفت خیلی خوبی داشتیم و برای بازی چهارشنبه تقریبا آماده هستیم و تیمی بسته ایم که در حد نام فوتبال خوزستان باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص بازیکنان خوزستانی این تیم توضیح داد: سعی کردیم تمام بازیکنان بزرگ این استان که در تیمهای بزرگ بازی کرده اند را به خوزستان برگردانیم و امیدواریم تیم خوبی برای مسابقات باشد.

وی با بیان اینکه ترکیب تیم متشکل از جوانان جویای نام و بازیکنان با تجربه است و این برنامه من برای تیم بستن این تیم بود که موفق از آب درآمد، گفت: مسئولان تیم تلاش زیادی کردند تا آنچه را کادر فنی نیاز داشت فراهم کنند و در این راه موفق بودند.

ویسی با رد ادعای مسن بودن تیمش تاکید کرد: اطلاعاتی که به مردم داده اند غلط است در حالی که 15 بازیکن ما زیر 23 سال، چهار بازیکن بالای 32 سال، دو بازیکن بین 32 و 30 سال و هفت بازیکن هم بین 30 تا 25 هستند پس کجای این تیم پیر و مسن است در حالی که میانگین سنی تیم ما 26 سال است.

وی ادامه داد: هرجا بوده ام بازیکنان خوزستانی زیادی داشته ام و انگیزه و شادابی بازیکن دو آیتم مورد نظر من برای بستن تیم هستند، بازیکنان خوزستانی که در بیرون از خوزستان فوتبال بازی می کردند انگیزه زیادی برای برگشتن داشتند و می خواستند آن نشاط را دوباره به فوتبال خوزستان تزریق کنند.

این مربی خوزستانی درباره لوکا بوناچیچ سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان نیز اظهار کرد: وی مربی بسیار باهوش و با انگیزه ای است که من را به فوتبال خوزستان معرفی کرد و اگر همان لوکایی باشد که من می شناسم و در فولاد، استقلال اهواز و سپاهان مربیگری کرد باید با فکر  و حساب شده روبروی وی بازی کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، ذوب آهن را تیمی ریشه دارو با سابقه برشمرد و عنوان کرد: ذوب آهن 80 درصد تیم خود را حفظ کرده است؛ بنابراین روز سختی مقابل آنها خواهیم داشت و تمام تلاشمان این است که تفکرات ما بر تفکرات آنها پیروز شود و سه امتیاز بازی خانگی در خانه بماند.



 

کد خبر 2103204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha