۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۳۴

لوکا بوناچیچ در گفتگو با مهر:

دنبال پیروزی هستم نه توجیه/ خوشحالم شاگردم مربی مطرحی شده است

دنبال پیروزی هستم نه توجیه/ خوشحالم شاگردم مربی مطرحی شده است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌‎آهن اصفهان معتقد است تیمش زمان لازم برای آماده‌سازی نداشت اما دنبال توجیه نیست و هدفش پیروزی مقابل صنعتی خوزستان در نخستین دیدار لیگ برتر است.

لوکا بوناچیچ در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد وضعیت این تیم پیش از رویارویی با تیم استقلال صنعتی خوزستان ضمن بیان مطلب فوق گفت: هنوز تیم به آن سطح از آمادگی که دوست دارم، نرسیده است زیرا زمان لازم را در اختیار نداشتم. دنبال توجیه نیستم ولی این را بدانید در این شرایط هم برای برد به میدان می‌‎رویم تا از بازی نخست امتیازات لازم را بدست آوریم.

وی در ادامه افزود: کسی به زمان کم تیم برای آماده‌سازی نگاه نمی‌کنند، بلکه به نتیجه تیم توجه دارند به همین دلیل باید برای کسب نتیجه دلخواه به میدان رفته و مسابقات فصل چاری را با نتیجه‌ای قابل قبول آغاز کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌‎آهن اصفهان در خصوص وضعیت تیم صنعتی خوزستان هم اظهار داشت: در مورد این تیم تنها چیزی می‌توان بگویم این است که همیشه تیم‌های تازه وارد با انگیزه و انرژی خاصی در دسته‌های بالاتر به میدان می‌آیند و از این نظر بازی سختی را پیش رو داریم، ضمن اینکه هوای اهواز هم در این فصل گرم است و مشکلات‌مان را اضافه می‌کند.

بوناچیچ اضافه کرد: باید بگویم اطلاعات زیادی از صنعتی کسب کرده‌ام و خیلی خوب این تیم را می‌شناسم. همیشه تیم‌هایی که از لیگ دسته اول به لیگ برتر می‌آیند، بازیکنان‌شان انگیزه بالاتری دارند ولی برای من از همه چیز مهمتر این است که تیم ما برابر این تیم توانایی خود را به نمایش بگذارد.

وی در مورد عبدالله ویسی هم تاکید کرد: طبیعی است هر چه مربیان جوان وارد چرخه فوتبال شوند، من بیشتر خوشحال می‌شوم زیرا معتقدم باید همیشه در فوتبال جوانگرایی شود. به خصوص اینکه عبدالله ویسی زمانی شاگرد من بوده و شایستگی بسیاری در مربیگری دارد و من از موفقیت او خوشحالم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌‎آهن اصفهان در پایان گفت: فکر می‌کنم این سومین باشگاهی است که هدایت آن را ویسی برعهده داشته و این نشان می‌دهند او توانایی خوبی دارد.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال صنعتی خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان در هفته نخست رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 22 امشب در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.

 

 

 

 

کد خبر 2103596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha