۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۳۴

هادی تامینی در گفتگو با مهر:

ذوب‌آهن به رتبه‌های بالای جدول می‌اندیشید/ بوناچیچ بداخلاق نیست

ذوب‌آهن به رتبه‌های بالای جدول می‌اندیشید/ بوناچیچ بداخلاق نیست

​اصفهان - خبرگزاری مهر: مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن به رتبه‌های بالای جدول می‌اندیشید و امیدواریم که بتوانیم به این رتبه‌ها دست پیدا کنیم.

هادی تامینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به توافقش با تیم ذوب‌آهن و حضورش در این تیم اصفهان اظهار داشت: من در فصل نقل و انتقالات چند پیشنهاد از تیم‌های مختلف داشتم و باتوجه به اینکه یک سال و نیم در اصفهان بودم  و شناختی که از فوتبال اصفهان داشتم، شرایط در اصفهان را مناسب دیدم و همین مسئله باعث شد به این تیم بپیوندم.

وی در مورد نیمکت‌نشینی‌های فصل گذشته‌اش در تیم سپاهان ادامه داد: فصل قبل در دو بازی متوالی موفق شدم گل بزنم ولی پس ازآن به من گفتند می‌خواهیم به تو استراحت بدهیم که من ماهیت این موضوع را متوجه نشدم و برایم ابهام بود و بعد از آن دیگر نتوانستم در ترکیب باشم اما به هر حال هراتفاقی بود، حالا تمام شده  و من برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

مدافع ذوب‌آهن با اشاره به بازیکنان جذب شده در تیم ذوب‌آهن بیان داشت: شرایط امسال نسبت به پارسال خیلی بهتر است زیرا آقای سعدمحمدی در این تیم حضور دارد و ذوب‌آهن تیم بزرگی است و در سال‌های اخیر نشان داده که تیم شایسته‌ای به شمار می‌رود.

وی بیان داشت: باشگاه بازیکنان خیلی خوبی را به خدمت گرفته و امیدوارم بتوانیم با این بازیکنان نتایج خوبی کسب کنیم و در رتبه‌های بالای جدول قرار بگیریم.

تامینی در مورد کار کردن با لوکا بوناچیچ اضافه کرد: این مربی اصل را بر شایسته‌سالاری قرار می‌دهد و شایعاتی که این مربی بداخلاق است، اصلا صحت ندارد و تا به حال چیزی از بداخلاقی‌اش ندیده‌ام؛ لوکا فصل گذشته در مس باعث روند رو به رشد این تیم کرمانی شد و مطمئنم امسال نیز در ذوب‌آهن شرایط خوب است.

کد خبر 2103048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha