۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۴

در گفتگو با مهر عنوان شد:

امیدوارم بازیکنان ذوب‌آهن در گرمای اهواز طاقت بیاورند/ هدف‌مان پیروزی است

امیدوارم بازیکنان ذوب‌آهن در گرمای اهواز طاقت بیاورند/ هدف‌مان پیروزی است

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن، گرمای هوای اهواز را رقیبی سخت‌تری نسبت به استقلال صنعتی خوزستان دانست و ابراز امیدواری کرد بازیکنان این تیم اصفهانی بتوانند در این گرما طاقت بیاورند.

اصغر فروتن در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم فوتبال ذوب‌آهن برابر استقلال صنعتی خوزستان ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی بسیار سختی را با تیم صنعتی پیش رو داریم زیرا در این مسابقه، هم باید با تیم حریف بجنگیم و هم گرمای هوا که به نظر من رقابت با گرمای اهواز سخت‌تر از استقلال صنعتی است.

وی افزود: در این روزها هوای اهواز بسیار گرم است و امیدوارم بازیکنان بتوانند در این گرما طاقت بیاورند و با اجرای برنامه‌ها و دستورات تاکتیکی کادرفنی، شرایط را برای موفقیت ذوب‌آهن در نخستین دیدار لیگ برتر فراهم کنند.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ادامه تاکید کرد: ما شناخت کاملی از آنها نداریم اما آنها به خوبی ما را می‌شناسند که این هم مشکل دیگری برای ما محسوب می‌شود. البته تیم ذوب‌آهن در سه بازی تدارکاتی اخیر عملکرد خوبی داشت که امیدوارم در لیگ برتر هم بتواند بازی‌های قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد.

وی با اشاره به اینکه ذوب‌آهن فصل گذشته لیگ را به خوبی شروع نکرد و از این مسئله بسیار متضرر شد، اظهار داشت: هر چند زمان اندکی برای بستن و آماده‌سازی تیم داشتیم اما خوشبختانه وضعیت تیم خوب است و بسیار امیدواریم لیگ را با نتایج خوب آغاز کنیم.

فروتن همچنین به قرعه‌ سخت ذوب‌آهن در آغاز لیگ سیزدهم اشاره کرد و گفت: ما ابتدا باید در اهواز با صنعتی بازی کنیم و سپس در اصفهان به مصاف پرسپولیس برویم، هرچند کار سختی داریم اما هدف‌مان رسیدن به پیروزی در اهواز و شروع خوب لیگ سیزدهم است.

تیم‌های فوتبال استقلال صنعتی خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان در هفته نخست از رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 22 چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف همدیگر می‌روند.

کد خبر 2102565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha