۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۹

افطار نویسندگان کودک و نوجوان با طعم دعا برای شهرام اقبال‌زاده

افطار نویسندگان کودک و نوجوان با طعم دعا برای شهرام اقبال‌زاده

مراسم افطار اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، شب گذشته در حالی برگزار شد که این گروه از نویسندگان از یکدیگر پیگیر حال شهرام اقبال‌زاده، دبیر سابق انجمن بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افطاری انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، دیشب همزمان با چهاردهم ماه مبارک رمضان، شب میلاد خجسته کریم اهل بیت (ع) در محل انجمن برگزار شد.

این مراسم که چهره‌های زیادی از پدیدآورندگان و مترجمان ادبیات کودک و نوجوان مانند محمدرضا یوسفی، محسن سلیمانی، مصطفی خرامان، حسن احمدی، حدیث لزرغلامی، حسین شیخ‌الاسلامی، محمود برآبادی، محسن هجری، جعفر توزنده‌جانی، محبوبه نجف‌خانی، هادی خورشاهیان، منوچهر اکبرلو، علی‌اصغر سیدآبادی، ریحانه جعفری و ... در آن حضور داشتند، در ساده‌ترین شکل ممکن برگزار شد و حاضران روزه خود را با دعا برای سلامتی شهرام اقبال‌زاده، نویسنده، مترجم و دبیر سابق انجمن افطار کردند.

محسن هجری، دبیر فعلی انجمن که درباره وضعیت اقبال‌زاده مورد پرسش اعضا قرار گرفته بود، از پیگیری رسمی انجمن برای حمایت از این نویسنده و مترجم خبر داد و ابراز امیدواری کرد که نهادهای فرهنگی هرچه زودتر در این باره اقدام کنند.

شهرام اقبال‌زاده، چندی قبل به دلیل بیماری انسداد روده راهی بیمارستان مهر شد و پس از جراحی و برداشتن بخشی از روده، وی در انتظار آغاز دوره شیمی‌درمانی است. او از بیمارستان مرخص شده و دوران نقاهت خود را در منزل می‌گذراند، اما گفته می‌شود که وضعیت جسمانی مناسبی ندارد.

محسن هجری، حمیدرضا شاه‌آبادی، عباس جهانگیریان، فرهاد حسن‌زاده و چند نویسنده دیگر روز 24 تیرماه با حضور بر بالین اقبال‌زاده ـ که از پنجشنبه 18 تیر در بیمارستان بستری شده بود ـ حضور یافته و از وی عیادت کردند.

کد خبر 2103333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha