۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۷

کاهش بودجه آمریکا به اداره پست رسید/خانه های جدید نامه دریافت نمی کنند

کاهش بودجه آمریکا به اداره پست رسید/خانه های جدید نامه دریافت نمی کنند

برنامه کاهش هزینه های اداره پست امریکا اعلام کرد شهروندانی که به منازل جدید خود نقل مکان می کنند، از سرویس تحویل نامه به درب خانه هایشان محروم خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به موجب تغییراتی که دولت فدرال در بودجه های خود داده اداره پست آمریکا، تغییرات خود را از ماه آوریل آغاز کرد و حتی کنگره خواستار شدت یافتن این تحولات است. گفته می شود توزیع بسته های پستی به تمام منازل در آمریکا به تدریج حذف خواهد شد.

به گفته مقامات اداره پست آمریکا، طرح جمع آوری توزیع نامه سبب می شود خدماتی بیشتر و بهتر، در زمانی کمتر به مشتریان عرضه شود. در حال حاضر بیش از 30 میلیون آمریکایی، بسته های پستی خود را در درب منازل تحویل می گیرند، اما اداره پست با مشکلات مالی جدی روبرو گشته و به همین دلیل در پی اجرای طرح هایی برآمده که در بودجه آن صرفه جویی شود.

پیش از این، اداره پست طرح عدم توزیع بسته های پستی را در روز یکشنبه مطرح کرده بود که به دنبال فشار نمایندگان، به اجبار آن را لغو کرد. به گفته مقامات مربوط، طرح جدید مرکز پست، سالیانه چهار میلیارد دلار در هزینه ها صرفه جویی می کند.

پیش از این و همزمان با دستور "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا، مبنی بر کاهش 80 میلیارد دلاری هزینه و بودجه فدرال، بسیاری از جمهوریخواهان، نمایندگان این کشور و گروه های مختلف جامعه، بر این نظر بودند که اجرای چنین طرحی، اثرات گسترده ای خواهد داشت و باید تا چندین سال منتظر این اثرات بود. این انتقاد با واکنش گسترده دموکراتها روبرو شد.

اوباما بر این نظر بود که رقیباش در نمایش نتایج این طرح، بزرگنمایی می کنند، این در حالی است که با گذشت زمان، هر روز شاهد طرح های صرفه جویی مالی در بخشهای مختلف آمریکا هستیم.

 

کد خبر 2103409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha