۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۳۹

اخبار کوتاه استان مرکزی

تفاهم نامه آموزش امداد و كمكهاي اوليه جمعيت هلال احمر وشرکت گاز استان مرکزی منعقد شد

تفاهم نامه آموزش امداد و كمكهاي اوليه جمعيت هلال احمر وشرکت گاز استان مرکزی منعقد شد

اراک - خبرگزاری مهر: تفاهم نامه آموزش امداد و كمكهاي اوليه بين جمعيت هلال احمر و شركت گاز استان مركزي منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر،  هدف از انعقاد اين تفاهم نامه آموزش امداد وكمكهاي اوليه به 400 نفر از كاركنان شركت گاز استان مركزي مي باشد كه مسوليت آموزش عمومي امداد و كمكهاي اوليه و ترويج اصل خود امدادي و تربيت امداد گر در حوادث و سوانح توسط جمعيت هلال احمر استان صورت مي پذيرد.

اين تفاهم نامه به مدت يكسال شمسي است و مقرر گرديد در مراحل بعدي نسبت به تداوم اين گونه آموزشها در بين گازبانان و خانواده محترم كاركنانشركت گاز استان مركزي نيز انجام شود. 

ایمنی محیط کار از مهمترین شرایط اولیه ورود به محیط کار است
 
مدیرتوزیع برق شهرستان اراک گفت: ایمنی محیط کار از مهمترین شرایط اولیه ورود به محیط کار است و رعایت اصول ایمنی و حفاظتی از اساسی ترین ارکان درصنعت برق است.

حسین شمسی در مراسم تجلیل از کارگران نمونه ایمنی توزیع برق این شهرستان افزود: برای کارگرافزایش روحیه،کاهش فشار کار،کاهش جراحات وصدمات،کاهش حوادث، افزایش راحتی، افزایش حفظ رفاه و سلامتی وافزایش سطح بهداشت کار از مهم ترین مزایای توجه به رعایت اصول ایمنی و بهداشت توسط کارکنان است.

وی خاطرنشان کرد:صنعت برق امروز بعنوان یکی از مهم‌ترین ارکان صنعتی و به عنوان شالوده و اساس رشد و توسعه هر جامعه‌ای به شمار می‌رود و جهت مقابله با خطرات موجود در صنعت برق ابتدا باید خود صنعت را شناخت زیرا که اگر خطر و عوامل موثر در حادثه مشخص نشود نمی‌توان راه مقابله با آن را شناخت.

انعقاد تفاهم نامه همكاري آموزش و پرورش با كميته امداد امام خميني (ره) استان مرکزی

 مدير كل اموزش و پرورش استان مركزي از انعقاد تفاهم نامه با كميته امداد امام خميني (ره) در آيندهای نزديك خبر داد و افزود : در اين تفاهم نامه كه در قالب سند كاهش فقر بين دو دستگاه در اينده نزديك امضاء خواهد شد برنامه ها و تصميماتي در خصوص توجه بيشتر به اقشار آسيب پذير و محروم كميته امداد امام خميني(ره) ارائه شده است.

سیف الله كريم زاده در دیدار با خانواده هاي محروم تحت پوشش اين نهاد گفت: توجه ويژه به قشر محروم و مستضعف و ارائه خدمات مناسب و محروميت زدايي از اين قشر از اولويت هاي آموزش و پرورش بوده است و همواره اين موضوع در راس سياست هاي اجرايي بوده است.

برگزاري دوره آموزش ترويج و توسعه فرهنگ نماز در بين كاركنان شركت گاز استان مركزي

دوره 28 ساعته آموزش ترويج و توسعه فرهنگ نمازدر قالب آداب و اسرار نماز به همت واحد آموزش شركت گاز استان مركزي در بين تعدادي از كاركنان اين شركت همزمان با ماه مبارك رمضان در حال برگزاري مي باشد.

محمد خراساني رييس واحد آموزش شركت گاز استان مركزي در اين خصوص گفت:دوره مذكور تاكنون در بين70 درصد از كاركنان شركت گاز استان مركزي برگزار گرديده است وبا برنامه ريزيهاي آموزشي و هماهنگي با دبير شوراي اقامه نماز گاز استان مركزي در نظر است اين دوره براي همه همكاران برگزار گردد.

عقد تفاهم نامه همکاري بين برق باختر و دانشگاه صنعتي امير کبير

مدير عامل شرکت برق منطقه اي باختر استان مرکزی گفت: به منظور بهره مندي هر چه بيشتر از ظرفيت و امکانات دانشگاهي و استفاده از فناوريهاي نوين در عرصه های صنعت برق، شرکت برق منطقه اي باختر با دانشکده مهندسي برق دانشگاه صنعتي امير کبير تفاهم نامه همکاري امضاء نمود.

آرش کردی ضرورت تقويت و تحکيم ارتباطات بين صنعت برق و دانشگاه را برشمرد و خاطر نشان ساخت: امروزه سرعت روند تغيير و تحولات در عرصه علوم فني بويژه صنعت برق بسيار چشمگير مي باشد، لذا به منظور ارائه خدمات هر چه مناسبتر در زمينه برق رساني به جامعه لازم است که از تحولات مذکور حداکثر بهره مندي صورت پذيرفته و شرکتهاي برق آمادگي و ظرفيت خود را به جهت بهره گيري مطلوب از اين تغييرات ارتقاء دهند.

در ادامه رياست دانشکده مهندسي برق دانشگاه امير کبير گفت: دانشکده برق دانشگاه امير کبير از جمله دانشکده هايي است که بيشترين ارتباطات را با صنعت برق کشور دارد.

دکتر عسگريان افزود: وجود آزمايشگاههاي مختلف،پژوهشکده ها ، امکانات برگزاري کنفرانسهاي علمي،وجود اساتيد مجرب و همچنين وجود چهار گرايش قدرت- کنترل و رباتيک-پردازش سيگنال و امواج راديويي را در دانشکده برق دانشگاه صنعتي اميرکبير از جمله مزيتها و ظرفيتهاي دانشکده برق می باشد.

 

 

 

کد خبر 2103526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha