۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۳۳

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

حل مشکلات مالی شادی را به داماش برمی‌گرداند/ می‌خواهیم با برد شروع کنیم

حل مشکلات مالی شادی را به داماش برمی‌گرداند/ می‌خواهیم با برد شروع کنیم

سرمربی تیم فوتبال داماش با اشاره به اینکه داماش 2-3 سال است مشکل مالی دارد، گفت: امیدوارم این مشکلات طی روزهای آینده حل شود تا با شارژ مالی تیم، بعد از چند ماه شادی به تیم باز گردد.

افشین ناظمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال داماش گیلان پیش از آغاز لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: هرچند زمان کافی برای آماده‌سازی تیم نداشتیم اما از نظر بدنی بازیکنان در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و امیدوارم با شرایط مطلوب فنی و روحی - روانی در این بازی به میدان بروند.

وی با بیان اینکه داماش 2-3 سال است مشکل مالی دارد، افزود: امیدوارم این مشکلات طی روزهای آینده حل شود تا با شارژ مالی تیم، بعد از چند ماه شادی به تیم بازگشته و بازیکنان با انگیزه بالاتری در مسابقات به میدان بروند.

سرمربی تیم فوتبال داماش در خصوص تیم سایپا هم اظهار داشت: سایپا تیم بسیار خوبی است که با حضور مربی جدید تغییرات بسیاری کرده است. البته در این بازی نخست تیم‌ها از همدیگر شناخت ندارند ولی اگر بازیکنان بتوانند برنامه‌های تاکتیکی تیم را در زمین پیاده کنند، رسیدن به پیروزی دور از دسترس نیست.

وی در خصوص اینکه آیا این پیروزی می‌تواند داماش را برای دربی استان گیلان آماده‌تر کند؟، تاکید کرد: قطعا هر پیروزی روحیه تیم را برای بازی بعدی بالاتر می‌برد، خصوصا اینکه پرد قبل از دربی باشند. البته به نظر من بازی با ملوان هم تنها یک بازی است که 3 امتیاز دارد و باید برای موفقیت در آن تلاش کنیم.

ناظمی در پایان با بیان اینکه تمام دیدارهای لیگ سخت است و نمی‌توان مسابقه‌ای را آسان دانست و گفت: هدف‌مان در این فصل کسب جایگاه بهتر نسبت به دوره‌های گذشته است و امیدواریم با تلاش همه نفرات تیم به این مهم دست یابیم.

دیدار تیم‌های فوتبال داماش گیلان و سایپا البرز در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر ساعت 22 روز پنجشنبه در ورزشگاه عضدی شهر رشت برگزار می‌شود.

 

کد خبر 2103569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha