۲ مرداد ۱۳۹۲، ۲۳:۵۶

هفته نخست لیگ برتر؛

صنعتی نخستین تیم پیروز لیگ سیزدهم/ ذوب‌آهن لیگ را با باخت آغاز کرد

صنعتی نخستین تیم پیروز لیگ سیزدهم/ ذوب‌آهن لیگ را با باخت آغاز کرد

تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان با برتری مقابل ذوب‌آهن اصفهان نخستین تیم پیروز در سیزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور لقب گرفت. ضمن اینکه عادل کلاه کج هم نخستین گل این مسابقات را به ثمر رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین بازی از هفته اول سیزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر را تیم‌ های استقلال صنعتی خوزستان و ذوب آهن اصفهان برگزار کردند. در این دیدار که از ساعت 22 امشب در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، تیم میزبان با دو گل برابر حریف خود به برتری دست یافت تا نخستین 3 امتیاز لیگ را به نام خود ثبت کند.

نیمه اول این بازی که با قضاوت شاهین حاج بابایی برگزار شد، با نتیجه بدون گل خاتمه یافت اما در نیمه دوم این شاگردان ویسی بودند که بهتر ظاهر شدند و دو بار دروازه حریف را گشودند. عادل کلاه‌کج در دقیقه 84 و میلاد میداودی در دقیقه 88 گلهای تیم استقلال صنعتی را به ثمر رساندند.

در این بازی مهدی نظری و وحید علی آبادی از تیم استقلال صنعتی و قاسم حدادی‌فر از تیم ذوب‌آهن از داور بازی کارت زرد گرفتند.

با کسب این پیروزی، صنعتی خوزستان نخستین پیروزی لیگ سیزدهم را به نام خود ثبت کرد، ضمن اینکه عادل کلاه‌کج نیز اولین گل این رقابتها را به ثمر رساند.

کد خبر 2103845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha