۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۸

قائم مقام استقلال صنعتی در گفتگو با مهر:

همه باشگاه‌ها به مبلغ پخش اعتراض دارند/ با تمام قوا به جنگ نفت می‌رویم

همه باشگاه‌ها به مبلغ پخش اعتراض دارند/ با تمام قوا به جنگ نفت می‌رویم

قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی با انتقاد از نحوه تقسیم حق پخش تلویزیونی برای باشگاه‌های لیگ برتری گفت: این مبلغ ناچیز است و همه باشگاه‌ها به مبلغ حق پخش تلویزیونی اعتراض دارند.

علی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نشست روز سه‌شنبه مسئولان باشگاه‌ها در اتحادیه فوتبال خاطرنشان کرد: در این نشست برای دریافت حق پخش تلویزیونی بحث‌های زیادی مطرح شد و قرار بر این شد اتحادیه و سازمان لیگ در این باره پیگری‌های لازم را انجام دهند و با آقای ضرغامی نیز در این باره جلسه‌ای برگزار شود.

وی افزود: قرار بر این شده 18 میلیارد تومان را بین 16 تیم تقسیم کنند که همه باشگاه‌ها به این مبلغ اعتراض دارند چرا که خیلی ناچیز است. این مبلغ را هر طور که تقسیم کنند باز هم باشگاه‌ها به  آن اعتراض دارند چرا که واقعا پول خیلی کمی است.

قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی خوزستان درباره دیدار روز جمعه این تیم مقابل نفت تهران عنوان کرد: خوشبختانه بازیکن مصدوم و محروم نداریم و با تمام قوا به مصاف حریف خواهیم رفت. نفت بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و در دیدار قبلی خود نیز برنده شده است با این حال با کمک هوادارانمان تنها به کسب 3 امتیاز خانگی فکر می‌کنیم.

کد خبر 2115405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha