۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱:۰۱

دایی پس از اولین پیروزی:

پرسپولیس هنوز با تیم مد نظر من فاصله دارد/ نواقصی داشتیم که باید رفع شود

پرسپولیس هنوز با تیم مد نظر من فاصله دارد/ نواقصی داشتیم که باید رفع شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از پیروزی تیمش در نخستین دیدار سیزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر تاکید کرد تیمی که برابر تراکتورسازی به میدان رفت با پرسپولیسی که مورد نظرش است فاصله دارد. علی دایی همچنین عنوان کرد تیمش نواقصی دارد که باید برای دیدارهای آینده برطرف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی پس از پیروزی تیمش در دیدار با تراکتورسازی در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق گفت: خدا را شکر در نخستین بازی پیروز شدیم، بازیکنانم همه توان خود را به کار بستند اما این تیم، هنوز با تیم مد نظر من فاصله دارد.

وی از هواداران خواست از تیم حمایت کنند تا بتواند پرسپولیس را به تیم قدرتمند مدنظرش برساند، افزود: تیم ما در اولین بازی بد بازی نکرد، نواقصی داشتیم ولی هم نیمه اول و هم نیمه دوم از حریف سر تر بوده و می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: در بازی‌های بعدی ‌با حمایت تماشاگران، بازی‌های بهتری را ارائه کرده و انتظارات را برآورده خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه چرا از توپ‌های بلند استفاده نکردید، یادآور شد: من همه بازیکنان سرزن لیگ را جذب کردم و ارسال‌های زیادی داشتیم اما به بازیکنان اجازه نمی‌دهم زیر توپ زده و تنها به سانتر بپردازند.

دایی همچنین دوباره از هواداران خواست از پرسپولیس حمایت کنند تا در آینده این تیم بازی‌های بهتری را ارائه کرده و نتایج بهتری را بدست آورد.

کد خبر 2103851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha