۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱:۲۵

اظهارنظر پرسپولیسی ها بعد از برد؛

نوری: حقیقی خودش خواست پنالتی را بزند/ حقیقی: نوری گفت تو پنالتی را بزن

نوری: حقیقی خودش خواست پنالتی را بزند/ حقیقی: نوری گفت تو پنالتی را بزن

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برتری یک بر صفر برابر تراکتورسازی از عملکرد تیم خود در این دیدار دفاع کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از دیدار این تیم مقابل تراکتور سازی تبریز در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی به اظهار نظر درباره این دیدار پرداختند.

محمد نوری: حقیقی خودش خواست پنالتی را بزند

کاپیتان تیم پرسپولیس ضمن تبریک به هواداران این تیم گفت: ما باید در این بازی چهار یا پنج گل به حریف می زدیم ولی برای بازی اول کسب سه امتیاز مهم است و رفته رفته بهتر خواهیم شد.

وی در خصوص ضربه پنالتی حقیقی گفت: پنالتی زن های تیم من و حقیقی هستیم. رضا خودش گفت من می خواهم بزنم من شرایط خوبی دارم که ضربه اش البته گل نشد.

نوری در خصوص کاپیتانی تیم پرسپولیس در این فصل عنوان کرد: آقای دایی لطف کرد و بازوبند را به من داد. هادی نوروزی هم این موضوع را پذیرفت و مشکلی در این زمینه نداریم.

رضا حقیقی: نوری گفت تو پنالتی را بزن

هافبک دفاعی تیم پرسپولیس با اشاره به دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی گفت: همواره بازی های اول لیگ خوب نیستند چرا که بدن ها خسته بوده و روی فرم قرار ندارد ولی امسال در نخستین دیدار خوب بودیم و ثمره اش را هم دیدیم. به نظرم در هر نیمه باید دو یا سه گل به تراکتورسازی می زدیم.

وی در خصوص ضربه پنالتی ای که هدر داد عنوان کرد: قرار بود نوری پنالتی را بزند ولی یک دفعه نمی دانم چه شد که گفت رضا پنالتی را تو بزن. من نذر کرده بودم که این بازی را ببریم و باید از آقای دایی تشکر ویژه کنم که بعد از پنالتی و حتی داخل رختکن به من خیلی روحیه داد.

حقیقی در خصوص یارگیری علی کریمی گفت: علی آقا گفته بود که منطقه ای یارگیری کنید بازی کردن مقابل آقای کریمی خیلی سخت است. حتی اگر آماده هم نباشد بازی کردن مقابلش بسیار دشوار خواهد بود.

سیدجلال حسینی: نمایش خوبی داشتیم

مدافع ملی پوش تیم پرسپولیس ضمن تمجید از عملکرد این تیم مقابل تراکتورسازی گفت: به نظرم نمایش خیلی خوبی داشتیم. تراکتورسازی همواره جزء بهترین تیم های لیگ است و امسال هم قوی تر از قبل شده است. خدا را شکر می کنیم مقابل این تیم سه امتیاز شیرین را کسب کردیم.

سیدجلال حسینی درباره میزان آمادگی خود و نیز رویارویی با علی کریمی اعلام کرد: همه بازیکنان تلاش کردند و من هم مثل بقیه بودم. فوتبال بالا و پایین دارد ممکن است یک روز خوب باشی و یک روز بد. متاسفانه علی کریمی هم پیش ما نیست و به تیم رقیب رفته است. امیدوارم روزهای خوبی را با این تیم پشت سر بگذارد.

قاسم دهنوی: آمده ام به پرسپولیس کمک کنم

هافبک جدید تیم پرسپولیس بعد از دیدار مقابل تراکتورسازی گفت: بازی اول تمام شد و حالا باید به دیدار ذوب آهن برویم. از این که سه امتیاز حساس را کسب کردیم خوشحالم.

قاسم دهنوی همچنین افزود: من آمده ام تا به پرسپولیس کمک کنم و هر کار از دستم بر بیاید انجام می دهم.

وی درباره مشکلات خود به دلیل عقد قرارداد همزمان با سپاهان و پرسپولیس گفت: وکیلم در این باره صحبت های خوبی انجام داده و امیدوارم مرا ببخشند. دیگر در این باره نمی خواهم حرف بزنم.

کد خبر 2103862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha