۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۵۶

برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا؛

آخرین تمرین تیم ملی بسکتبال در آمل برگزار شد/ امروز؛ بازگشت به تهران

آخرین تمرین تیم ملی بسکتبال در آمل برگزار شد/ امروز؛ بازگشت به تهران

تیم ملی بسکتبال که به منظور برگزاری آخرین اردوی تدارکاتی جهت آماده‌سازی حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا به آمل سفر کرده بود، عصر چهارشنبه آخرین جلسه تمرینی خود در این شهرستان را برگزار کرد. این جلسه تمرینی با حضور مقامات عالی شهرستان آمل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، ملی‌پوشان  بسكتبال عصر چهارشنبه در حضور مهندس سعادتمند، مدير كل ورزش و جوانان، مهندس اسد، مدير كل شهر سازی ، فتحيان مدير كل بازرسی استان، جلالی، شهردار و أعضای شورای شهرستان آمل و همچنين جمعی از علاقمندان به بسکتبال این شهر آخرین جلسه تمرینی خود در آمل را بگزار کردند.

پیش از آغاز این جلسه تمرینی، مدیر کل ورزش و جوانان آمل ضمن خير مقدم به اعضای تيم ملی بسکتبال  و تشكر از فدراسيون  جهت انتخاب استان مازندران بعنوان آخرين محل برگزاري اردوي آمادگی تيم ملی بسكتبال ، برای قهرمانی اين تيم در مسابقات حساس پيش رو در فيليپين آرزوي موفقيت كرد.

وی إظهار اميدواری کرد که اعضای تیم ملی بسکتبال به عنوان نماينده اول قاره آسيا جواز حضور در مسابقات جام جهانی 2014 اسپانيا را دريافت کنند. سپس لوح‌های تقديری به محمود مشحون، رئيس فدراسيون و مهمد بچيرويچ، سر مربی تيم ملی اهدا شد.

پس از آن دوازده بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی بسکتبال  به گرم كردن پرداختند سپس در قالب دو تيم به بازی و تمرين تاكتيك‌های مورد نظر كادر فنی مشغول شدند. در پايان تمرين سنگين و پرنشاط كه بارها و بارها توسط بچيرويچ قطع می‌شد، هدايايی از طرف شهردار و شورای شهر آمل به اعضای تيم ملی اهدا شد.

تيم ملی بسكتبال صبح امروز پنجشنبه تمرین با وزنه خواهد داشت سپس آمل را به مقصد تهران ترک می‌کند. آخرين جلسه تمرين تیم ملی بسکتبال پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا ساعت 16 روز شنبه در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.

بیست و هفتمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آسیا دهم تا نوزدهم مردادماه در مانیل فیلیپین برگزار می‌شود. سه تیم برتر این رقابت ها سهمیه جهانی کسب می‌کنند.

کد خبر 2103932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha