تحولات امنیتی سوریه؛

آزادسازی روستاهای حومه درعا توسط ارتش/ هلاکت شش تروریست در باب هود

آزادسازی روستاهای حومه درعا توسط ارتش/ هلاکت شش تروریست در باب هود

آزادسازی روستاهای حومه درعا توسط یگانهای ارتش، به هلاکت رسیدن شش تروریست در باب هود و ادامه پیشروی نیروهای ارتش در منطقه الراشدین حلب از جمله خبرهای امنیتی مربوط به سوریه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، نیروهای ارتش سوریه در جریان عملیاتهای خود شماری از افراد مسلح را که دارای تابعیت افغانی، اردنی و عراقی بودند، در روستاهای غوطه شرقی و منطقه جنوبی حومه دمشق به هلاکت رساندند.

منابع سوری گزارش دادند: یگانهای ارتش سوریه یک خودرو حامل سلاحهای سنگین متعلق به تروریستها را در حومه درعا کشف و ضبط کردند و ثبات و امنیت را به روستاهای خربة صنین و العبدلی بازگرداندند.

نیروهای مسلح سوریه پیشروی چشمگیری را در منطقه راشدین حلب به دست آوردند و توانستند کنترل چند منطقه مسکونی را به دست گیرند.

یک منبع سوری گزارش داد: یگانهای ارتش سوریه پس از درگیری با تروریستها در منطقه بستان القصر مراکز تجمع آنها را منهدم کردند و شمار زیادی از تروریستها را به هلاکت رساندند.

نروهای ارتش سوریه پس از اینکه کنترل چند ساختمان را در منطقه باب هود به دست گرفتند، شش عنصر جبهه تروریستی النصره را کشتند. گفتنی است تروریستها از این ساختمانها برای نگهداری از سلاح و هدف قرار دادن ساکنان این منطقه سود می بردند.

از سوی دیگر، درگیریهای میان اعضای یگانهای سوریه و تروریستهای مسلح در الرستن، خربه النعمان، وادی بعیون، منطار المیسه، الغنطو، کیسین و بیت حجو رخ داد.

خاطر نشان می شود ارتش سوریه تا کنون در جریان عملیاتهای پاکسازی این کشور از وجود تروریستهای تکفیری توانسته است موفقیتهای چشمگیری را به دست آورد.

کد خبر 2104027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha