۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۲۷

آرام با مهر مطرح کرد:

راهپیمایی روز قدس چهره حقیقی اسرائیل را برای جهانیان نمایان می کند

راهپیمایی روز قدس چهره حقیقی اسرائیل را برای جهانیان نمایان می کند

اسلامشهر - خبرگزاری مهر: فرماندار ملارد روز قدس را نماد اتحاد و همبستگی ملتهای مسلمان جهان برشمرد و گفت: باید با برپایی راهپیمایی و تنویر افکار عمومی، چهره حقیقی اسرائیل را برای جهانیان نمایان کرد.

غلامحسین آرام در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: روز جهانی قدس به عنوان یکی از بهترین و تاثیرگذارترین یادگارهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود که در واقع نمادی از وحدت و همبستگی ملل مسلمان در دفاع از حقوق ستمدیدگان و مقابله با ظلم است.

این مسئول با اشاره به تاثیرات بسیار عمیق راهپیمایی روز قدس در تنویر افکار عمومی و آشکار ساختن چهره حقیقی مستکبران جنایتکار، عنوان کرد: حضور حداکثری مسلمانان در راهپیمایی این روز عظیم، علاوه بر اینکه نشانگر همدلی و اتحاد ملل مسلمان است، چهره واقعی اقدامات جنایتکارانه اسرائیل و آمریکا را برای عموم مردم جهان آشکار می سازد که این امر موجب هراس دشمنان شده است.

اتحاد و همدلی مسلمانان، نابودی اسرائیل را رقم خواهد زد

وی ادامه داد: با حضور حداکثری مردم و استمرار این حرکت عظیم جهانی، انشاءالله در آینده ای نزدیک شاهد شکست ظالمان و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی خواهیم بود.

فرماندار اسلامشهر گفت: در این راستا در شهرستان اسلامشهر نیز تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم روز قدس اندیشیده شده و همانند سالهای گذشه، دو مسیر ویژه در شهر اسلامشهر برای راهپیمایی در نظر گرفته شده است.

تعیین مسیر جداگانه راهپیمایی در شهرهای چهاردانگه و احمدآباد مستوفی

این مسئول بیان کرد: همچنین برای شهرهای چهاردانگه و احمدآباد مستوفی نیز مسیر جداگانه راهپیمایی تعیین شده است که در تمامی این مسیرها ایستگاه های فرهنگی و حرکات نمایشی ورزشی برپا می شود.

آرام متذکر شد: برپایی برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی از جمله مسابقات کتاب خوانی با عنوان قدس و فلسطین، بهترین عکس، برگزاری پنج مسابقه ورزشی با عنوان جام قدس و ... از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این روز است.

وی ابراز امیدواری کرد: با حضور پرشور و حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس و اعلام آمادگی برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین، هراس ایجاد شده در دل دشمنان را شدت بخشیده و گامی مهم در راه آزادی ملت ستمدیده فلسطین برداریم.

کد خبر 2104123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha