۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۳۷

سید صالحی از خبرنگاران عذرخواهی کرد!

سید صالحی از خبرنگاران عذرخواهی کرد!

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چون می‌خواهم کمتر مصاحبه کنم، ترجیح دادم بعد از دیدار با تراکتورسازی مصاحبه‌ای نداشته باشم. به همین دلیل از خبرنگارانی که در محل مصاحبه با بازیکنان حضور داشتند عذرخواهی می‌کنم که پاسخگوی سوالات آنها نبودم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سید مهدی سید صالحی در مورد پیروزی پرسپولیس برابر تراکتورسازی گفت: خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم که تیم فوتبال پرسپولیس در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر به پیروزی رسید تا در بازی‌های آینده راحت‌تر بتواند به مصاف حریفان برود.

وی افزود: ما بازی سختی داشتیم. تراکتورسازی هم تیم توانمند و قابل احترامی است که مقابل ما به دنبال گرفتن یک نتیجه مطلوب بود. من احترام خاصی برای هواداران تراکتورسازی قائل هستم و روزهایی که در این تیم عضویت داشتم را فراموش نمی‌کنم.

سید صالحی درباره گلزنی خودش گفت: این موضوع مرهون لطف و عنایت خداوند و توسل به حضرت فاطمه زهرا (س) می‌دانم و خوشحالم که پرسپولیس در بازی اول توانست هواداران خود را راضی نگه داشته و آنها را خوشحال کند. ما امیدواریم که بتوانیم در ادامه بازی‌ها نتایج مطلوبی بگیریم و پاسخ اعتماد باشگاه، کادر فنی و حمایت همه جانبه هواداران را بدهیم.

سید صالحی در پایان گفت: چون می‌خواهم کمتر مصاحبه کنم، ترجیح دادم بعد از بازی مصاحبه‌ای نداشته باشم. به همین دلیل از خبرنگارانی که در محل مصاحبه با بازیکنان حضور داشتند عذرخواهی می‌کنم که پاسخگوی سوالات آنها نبودم.

 

کد خبر 2104177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha