۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۹

جواد منافی عنوان کرد:

ورزشگاه آزادی خاطرات قدیم را برایم زنده کرد/ پرسپولیس بهتر می‌شود

ورزشگاه آزادی خاطرات قدیم را برایم زنده کرد/ پرسپولیس بهتر می‌شود

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حضورش در ورزشگاه آزادی خاطرات قدیم را برایش زنده کرد، گفت: قسمت بود فوتبالم آنطور به پایان برسد ولی حالا امیدواریم که بتوانیم قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد منافی در خصوص پیروزی تیم پرسپولیس برابر تراکتورسازی ضمن بیان این مطلب افزود: همانطور که می‌دانید بازی‌های اول همیشه برای همه تیم‌ها سخت و دشوار است. برای ما و تراکتورسازی هم اینطور بود. برنامه‌ریزی خاصی انجام دادیم تا هیچ چیز به اما و اگر سپرده نشود و به پیروزی برسیم به ویژه که تراکتورسازی از بهترین تیم‌های لیگ است و خوشبختانه به هدف خودمان رسیدیم.

وی ادامه داد: پیروزی در نخستین بازی هدیه به هواداران بود. آنها 90 دقیقه تیم را حمایت کردند و ما از خوشحالی آنها خوشحال هستیم. ما خودمان جزو خانواده پرسپولیس هستیم. خیلی خوب درک می‌کنیم که آنها در این مدت چقدر سختی کشیده‌اند و همین انگیزه‌ای است برای اینکه برای تداوم پیروزی‌ها بیشتر تلاش کنیم.

مربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با توجه به حساس شدن تیم‌ها روی پرسپولیس، چه برنامه‌ای برای ادامه پیروزی‌ها وجود دارد؟، اینگونه پاسخ داد: این برنامه‌ریزی از روز اول انجام شد و بر همین اساس یک دوره بدنسازی و آماده‌سازی خیلی خوب داشتیم. البته بازیکنان تیم هنوز صد در صد نشده‌اند و در جریان بازی‌ها شاهد پیشرفت فردی و تیمی آنها خواهیم بود. با این وجود خوب بازی کردند.

وی که با سایت باشگاه پرسپولی صحبت می‌کرد، افزود:  شما مطمئن باشید این تیم روز به روز بهتر خواهد شد. ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و با تجربه که گرد آمده‌اند، این شانس را بیشتر می‌کند. جوان‌ها کم کم به آمادگی لازم می‌رسند و وقتی با شرایط وفق پیدا کردند، سطح فنی بالاتری را به نمایش می‌گذارند.

منافی با اشاره به حضور پرتعداد تماشاگران، تصریح کرد: انتظار چنین استقبالی را داشتیم. این امر نشان می‌دهد آنها به تیم اعتماد کرده‌اند. به اعتقاد من اگر بازی، روز پنجشنبه یا جمعه برگزار شده بود، ورزشگاه پر می‌شد. آنها 90 دقیقه از تیم خودشان حمایت کردند و بازیکنان هم متقابلا سنگ تمام گذاشتند.

وی درباره احساسش از بازگشت دوباره به ورزشگاه آزادی با پرسپولیس پس از آن تصادف و خداحافظی تلخ از فوتبال اینگونه می‌گوید: آن خاطره تلخ همیشه با من است ولی قسمت این بود که فوتبالم آنجا تمام شود. حالا امیدواریم قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم.

چپ پای تکنیکی پیشین پرسپولیس افزود: روز چهارشنبه هم حس و حال خاصی داشتم. به محض ورود به ورزشگاه و روبرو شدن با هواداران همه آن خاطرات قدیمی برایم زنده شد. فقط می‌توانم بگویم هواداران بدانند من و همه اعضای کادر فنی عاشق پرسپولیس هستیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: پرسپولیس در خون ما است و احساسات هواداران را لمس می‌کنیم، مطمئن باشند هر چه در چنطه داریم برای موقعیت تیم وسط گذاشته‌ایم.

منافی در پایان درباره ارزیابی خود از وضعیت جناح چپ پرسپولیس گفت: به نظرم مشکلی نداریم، میثم حسینی از بهترین خریدهای ما بود و کار خود را در اولین بازی به خوبی انجام داد. همچنین منتظریم مشکل پولادی حل شود و زودتر به تیم برگردد.

کد خبر 2104905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha