۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۷

محمود یاوری مطرح کرد:

برای هدایت مس از تقوی رخصت گرفتم/ باید به وسط میدان رفت و ذوب شد

برای هدایت مس از تقوی رخصت گرفتم/ باید به وسط میدان رفت و ذوب شد

سرمربی جدید تیم مس با بیان اینکه برای پذیرش سمت سرمربیگری این تیم کرمانی از مجتبی تقوی رخصت گرفته، گفت: به علت اینکه تقوی از همکاری با مس انصراف داده بود، من پیشنهاد مطرح شده را قبول کردم و اگر شرایط این مربی بلاتکلیف بود، محال بود گستاخی به خرج داده و قبول مسئولیت کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود یاوری در خصوص اتفاقاتی که باعث شد به عنوان سرمربی مس کرمان انتخاب شود، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: همیشه در ورزش و فوتبال ایران باید منتظر اتفاقات جدید بود و من هم اعتقاد دارم هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد مگر اینکه خیری در آن باشد و باید به استقبال آن رفت.

وی با شوخی جمله "با این سن و سال کار کردن بهتر از خانه‌نشینی است" را بیان کرد و افزود: حدود 15 سال پیش زمانی که ابوالحسن مهدوی مدیر عامل مس بود، هدایت این تیم را برعهده داشتم و خدا را شکر با حمایت هواداران نتایج خوبی را در آن زمان بدست آوردم. پس از آن هر وقت با تیم دیگری به کرمان رفتم، مورد تفقد هواداران قرار گرفتم و فکر نمی‌کنم امروز هم مشکلی در این خصوص داشته باشم.

سرمربی جدید تیم مس کرمان در مورد اینکه متاسفانه در فوتبال ما لیدرهایی هستند که خارج از بحث هواداران برای مسئولان یک تیم دردسر ایجاد می‌کنند و آیا نگران آنها نیست؟، اظهار داشت: در این خصوص مدیران کلان باشگاه باید اقدامات لازم را انجام دهند، اما مربی هم باید طوری رفتار کند که مورد تایید هواداران باشد و همه به او احترام بگذارند.

وی در مورد اینکه آیا می‌تواند در تیم مس که توسط یک مربی دیگر بسته شده موفق باشد، تاکید کرد: کسی فکر می‌کرد ذوب‌آهن که پس از 34 بازی نتوانسته بود از پتانسیل خوبش برای ماندن در لیگ استفاده کند، با حضور من در دو بازی مهم پلی‌آف موفق شود. آن روز هم برای رفتن به ذوب‌آهن خطر کردم، زیرا اعتقاد دارم باید به وسط میدان بروید و ذوب شوید نه اینکه کنار گود ایستاده و بگویید لنگش کنید.

یاوری که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: من هرجایی رفتم، سعی کردم برای مجموعه موثر، مفید و تاثیرگذار باشم، به همین دلیل هم تصمیم گرفتم هدایت تیم مس را برعهده بگیرم و امیدوارم در این تیم هم نتایج خوبی را بدست آوریم.

وی در خصوص نحوه پذیرفتن این سمت نیز تصریح کرد: شب قبل از دیدار با راه‌آهن شهبازی مدیرعامل مس با من تماس گرفت و از من دعوت کرد به تهران بیایم، صبح بازی نشست 45 دقیقه‌ای با ایشان داشتم و در نهایت به توافق رسیدیم.

سرمربی جدید مس کرمان ادامه داد: ایشان از من خواهش کردند، درخواست و یا دستور دادند که در بازی با راه‌آهن روی نیمکت بنشینم، شما هرجور که می‌خواهید این را تعریف کنید به هر حال شهبازی مدیرعامل مس است و من وقتی با یک تیم قرارداد می‌بندم باید به نظرات مسئولان احترام بگذارم، من روزی که قبول مسئولیت کردم باید طبق آئین نامه برخورد کنم.

وی همچنین افزود: پیش از پذیرش این سمت با مجتبی تقوی تماس گرفته و از او رخصت گرفتم، تقوی مربی جوان، تئوریک و زحمت کشی بود و به علت اینکه از همکاری با مس انصراف داده بود، من پیشنهاد مطرح شده را قبول کردم و اگر شرایطش بلاتکلیف بود، محال بود گستاخی به خرج داده و قبول مسئولیت کنم.

یاوری در پایان در خصوص عملکرد این تیم مقابل راه آهن هم گفت: خدا را شکر در این شرایط که تنها وقت کردم قبل و بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کنم، یک امتیاز ارزشمند از تیم خوب ابراهیم‌زاده بگیریم و آماده بازی دوم شویم.

کد خبر 2104817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha