۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۴

گزارش خبری/

تیم فوتسال گاز خوزستان در آستانه انحلال/ تیمهای خوزستانی همچنان منحل می شوند

تیم فوتسال گاز خوزستان در آستانه انحلال/ تیمهای خوزستانی همچنان منحل می شوند

اهواز - خبرگزاری مهر: تکلیف تیم فوتسال گاز خوزستان برای حضور در فصل آینده مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور مشخص نشده تا شایعه انحلال انی تیم ورزشی نیز در خوزستان به گوش برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از باقی ماندن تیم گاز خوزستان در مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه های ایران در هفته پایانی فصل گذشته این رقابتها، انتظار می رفت مسئولان و مدیران ارشد شرکت گاز خوزستان برای حضور در لیگ آینده خیلی زود آستین همت را بالا بزنند و یک تیم پرقدرت را آماده روانه رقابت با حریفان کنند؛ اما متاسفانه در حالی که قرار است، لیگ جدید فوتسال کشور از نیمه نخست شهریور ماه آغاز شود تکلیف این تیم مشخص نیست و حتی شایعه انحلال تیم گاز خوزستان به گوش می رسد.

در حالی دیگر تیمهای شرکت کننده در مسابقات فصل آینده لیگ برتر باشگاه های کشور، تمرینات خود را خیلی وقت است شروع کردند اما حتی تکلیف کادر فنی تیم فوتسال گاز خوزستان مشخص نشده است. بازیکنان این تیم نیز از زمان آغاز تمرینات تیم گاز نیز بی خبر هستند.

آیا تیم فوتسال گاز خوزستان نیز سرنوشتی همانند تیم تنیس خاکی این شرکت پیدا خواهد کرد. امتیاز تیم تنیس گاز خوزستان که چندین عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی باشگاه های کشور کسب کرده بود، خیلی راحت به تهران منتقل شد. انتقالی که در سکوت کامل خبری و عدم پیگیری از سوی مدیران ارشد استان به خصوص مسئولان ورزش استان خوزستان صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان با اشاره به اینکه تاکنون هیچگونه بودجه ای برای تیم فوتسال این شرکت اختصاص پیدا نکرده است، به خبرنگار مهر گفت: در انتظار تصمیم گیری از سوی وزارت نفت برای این تیم هستیم.

ناصر افشین با بیان اینکه وزارت نفت باید بودجه این تیم را تعیین کند، افزود: در جلسه آینده شورای ورزش این وزارتخانه درخصوص، وضعیت تیم فوتسال گاز خوزستان مشخص می شود.

وی با اشاره به اینکه زمان برگزاری جلسه شورای ورزش وزارت نفت مشخص نشده، گفت: درصورتی که بودجه تیم فوتسال گاز خوزستان اعلام نشود، از تیمداری در رشته ورزشی فوتسال خودداری خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان در پایان گفت: پس ازمشخص شدن وضعیت بودجه تیم فوتسال در خصوص کادر فنی تصمیم گیری خواهیم کرد.

رضا داوود‌نژاد که در هفته نیم فصل دوم مسابقات فصل گذشته فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور هدایت تیم فوتسال گاز خوزستان را برعهده داشت نیز در این خصوص گفت: با تیم گاز خوزستان همچنان قرارداد دارم و منتظر مشخص شدن وضعیت بودجه این تیم هستیم.

وی با بیان اینکه نسبت به تیمهای دیگر عقب هستیم، افزود: امیدوارم هرچه زودتر مشکلات مالی تیم گاز حل شود تا ما تمرینات خود را بتوانیم آغاز کنیم.

پیشکسوت فوتسال خوزستان نیز گفت: تیم فوتسال گاز خوزستان پس از یک سال حضور در لیگ برتر باشگاه های کشور از نظر تجربه نسبت به فصل گذشته در شرایط بهتری قرار دارد و می تواند این مسئله به این تیم در رقابت با حریفان خود کمک بیشتری کند.

حیدر فرهادی که تیم گاز خوزستان با هدایت وی از رقابتهای دسته اول به مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور صعود کرد، افزود: به علت وجود مشکلات مالی و مشخص نشدن وضعیت این تیم، بازیکنان تیم گاز خوزستان در صورت حضور در لیگ برتر کار سختی را دراین رقابتها پیش رو خواهند داشت.

وی در پایان از رد پیشنهاد سرمربیگری تیم گاز خوزستان برای فصل آینده مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاههای کشور نیز خبر داد.

در حالی تیم فوتسال گاز خوزستان در استان با نامهربانی روبرو شده است که در استانهای دیگر کشور، مسئولان تلاش می کنند، حداقل یک تیم در لیگهای مختلف داشته باشند اما در خوزستان این مسئله برعکس است و ما شاهد انحلال تیمهای مختلفی در سالهای گذشته یکی پس از دیگری بودیم.

به هرحال امیدوارم مدیران ورزش استان و شرکت گاز خوزستان هرچه زودتر از خواب غفلت بیدار شوند تا تیم فوتسال گاز به سرنوشت تیمهای همچون ژیمناستیک، هندبال فولاد اکسین خوزستان، بسکتبال ملی حفاری اهواز و... مبتلا نشود.

 

کد خبر 2104904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha