یک پایگاه اینترنتی اروپایی گزارش داد؛

حضور تروریستهای القاعده در میان مخالفان سوری

حضور تروریستهای القاعده در میان مخالفان سوری

یک پایگاه اینترنتی اروپایی ضمن انتقاد از سیاستهای دوگانه آمریکا، گزارش داد: عناصر گروه تروریستی القاعده با حمایت واشنگتن به جمع تروریستهای مخالف در سوریه پیوسته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه اینترنتی ای یو سرور گزارش داد: حضور روز افزون جنگجویان حرفه ای خارجی در سوریه بیانگر این است که تروریستها از حمایت گروه تروریستی القاعده بهره مند شده اند.

بنا بر این گزارش، پس از گذشت دو سال به تدریج اطلاعات خطرناکی درباره حضور تروریستها آشکار شد و نظریه کشورهای غربی موسوم به "جنگ به خاطر آزادی" نیز دگرگون شد. چرا که تروریستهای القاعده که مورد حمایت غرب و آمریکا هستند، حضور بارزی در میان گروههای مخالف دارند.

مسئولان این پایگاه از معیارهای دو گانه ای که دولت آمریکا در قبال اقدام موسوم به مبارزه با تروریسم در پیش گرفته است، شدیدا انتقاد و تاکید کردند: گروه القاعده در مناطق مختلف دنیا با حمایت آمریکا می جنگد.

این مسئولان ضمن قدردانی از ارتش سوریه و دولت دموکرات این کشور نوشت: با وجود اینکه دو سال از آغاز جنگ در سوریه می گذرد، ولی این مسئله برای تروریستها سرگرم کننده نبود. لذا در حال بازگشت به کشور خود هستند.

در پایان این گزارش آمده است که احتمالا شمار تروریستهایی که به کشورهای خود باز می گردند، هر روز بیشتر شود و صلحی که مردم سوریه در پی آن هستند، بر این کشور حاکم شود. در واقع این مسئله به معنای خشک شدن ریشه تروریسم امپریالیستی آمریکا و شکست سیاستهای تجاوزکارنه این کشور علیه مردم است.


 

کد خبر 2105128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha