۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۵۸

مشحون خطاب به ملی پوشان بسکتبال:

هیچ وقت برای انتقام گیری به این اندازه منسجم نبودید/ شرمنده‌تان هستم

هیچ وقت برای انتقام گیری به این اندازه منسجم نبودید/ شرمنده‌تان هستم

رئیس فدراسیون بسکتبال در پایان آخرین جلسه تمرینی تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا دقایقی در جمع ملی پوشان صحبت کرد و گفت: به شما افتخار می کنم که به گفته خودتان هیچ وقت برای گرفتن انتقام در این حد منسجم نبودید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مشحون در پایان جلسه تمرینی عصر امروز شنبه تیم ملی بسکتبال خطاب به اردونشینان این تیم اظهار داشت: همه علاقه مند به روزهایی هستند که شما منسجم و قشنگ تر از همیشه کار خواهید کرد تا به موفقیت بزرگ دست یابید.

وی با ابراز تشکر از اعضای کادرفنی تیم ملی خاطر نشان کرد: به شما افتخار می کنم که بنا به گفته خودتان برای گرفتن انتقام هیچ گاه در این حد منسجم نبودید. امیدوارم 15، 20 روز دیگر با شادی و دست پر به ایران برگردید.

رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر این که شما ملی پوشان همیشه قهرمانید یادآور شد: در این دوره از مسابقات چه قهرمان شوید و چه نشوید، مثل همیشه قهرمان خواهید بود. هرچند تک تک شما تا به امروز یک متر از قهرمانی هم پائین تر حرف نزدید. اصل قضیه اراده ایست که باید داشته باشید.

مشحون تصریح کرد: حتی اگر نائب قهرمان هم شوید هیچ چیز از ارزش ما کم نخواهد شد. آن چه من از شما سراغ دارم تعصب و غیرت ملی است. من شرمنده ام چون آنچه که شایسته شماست را فراهم نکردم اما شما بدون توجه به این موضوع به تلاش و پشتکار خود برای آمادگی بهتر ادامه دادید.

رئیس فدراسیون بسکتبال همچنین از اعضای کادر فنی تشکر کرد که بدون دیناری چشم داشت تلاش کردند تا تیم ملی بسکتبال با تمام توان به آن چه که شایستگی آن را دارد برسد.

 

کد خبر 2105324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha