۷ مرداد ۱۳۹۲، ۹:۴۳

آرن داودی در گفتگو با مهر:

تیم ملی بسکتبال حریف ضعیفی ندارد/ اردوی آخر تاثیرگذار بود

تیم ملی بسکتبال حریف ضعیفی ندارد/ اردوی آخر تاثیرگذار بود

ملی‌پوش بسکتبال با تاکید بر مهیا شدن همه تیم‌هایی آسیایی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: ما مصصم به کسب قهرمانی در این رقابت‌ها هستیم اما حریف ضعیفی نداریم.

آرن داودی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه همه چیز برای حضوری خوب در مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آسیا مهیاست، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: تا پیش از اعزام به محل برگزاری مسابقات اردوهای تمرینی سختی را پشت سر گذاشتیم. به خصوص اردوی آخر که در آمل برگزار شد، خیلی تاثیرگذار بود و به آمادگی بیشتر بازیکنان کمک کرد.

وی تصریح کرد: شرایط تمرینی تیم ملی به گونه‌ای بود که بازیکنان پیش از اعزام به محل برگزاری مسابقات به آمادگی خوبی از نظر بدنی و به خصوص روحی روانی دست یافتند. در کل تیم ملی مشکلی ندارد و مصمم به حضوری شایسته در جام ملت‌هاست.

بازیکن تیم ملی بسکتبال با تاکید بر اینکه چین رقیبی سخت برای ایران خواهد بود اما نباید دیگر تیم‌ها دست کم گرفته شوند، یادآور شد: فیلیپین، کره‌جنوبی، قطر، چین و خیلی از تیم‌های دیگر بازیکن تبعه آمریکایی در اختیار گرفته‌اند. فقط تیم ایران است که با ترکیبی یکدست و بدون یار خارجی در مسابقات شرکت می‌کند. به واقع همه تیم‌ها با جذب بازیکن خارجی مهیای حضور در مسابقات شده‌اند، بنابراین ما حریف ضعیفی نداریم.

داودی همچنین گفت: البته تیم ایران و بازیکنانش برای قهرمان شدن دوباره در آسیا تمرین کرده است و با این هدف هم به مصاف حریفان خواهد رفت. حریف ضعیف نداریم اما مصمم به حضور در فینال و بعد از آن قهرمانی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و هفتمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آسیا طی روزهای دهم تا بیستم مردادماه به میزبانی فیلیپین و در پاسای - شهری نزدیکی مانیل- برگزار می‌شود. به همین منظور تیم ملی بسکتبال ایران بامداد یکشنبه تهران را به مقصد مانیل ترک کرد.

کد خبر 2105620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha