۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۵

افشین داوری در گفتگو با مهر:

شرایط حدادی نگران کننده نیست/ نمی‌شود در مسابقات جهانی به مدال فکر کرد

شرایط حدادی نگران کننده نیست/ نمی‌شود در مسابقات جهانی به مدال فکر کرد

رئیس فدارسیون دوومیدانی با بیان این که نتایج حدادی در لیگ الماس عادی است، گفت: شاید حدادی آمادگی سال گذشته را نداشته باشد ولی اوضاع او نگران کننده نیست.

افشین داوری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت ملی‌وشان اعزامی به مسابقات جهانی مسکو توضیح داد: ملی پوشان اردوهای متمرکز را پشت سر می‌گذارند. تفتیان در شهر خودش بود که روز جمعه همراه را مربی‌اش به تهران آمد اما قاسمی ترجیح داد در اصفهان تمریناتش را پی بگیرد. ابراهیم رحیمیان هم اردوهای خود را به طور مداوم ادامه می‌دهد. لیلی رجبی نیز در تهران حضور دارد و محمود صمیمی در چهارمحال و بختیاری تمرین می‌کند.

وی درباره نحوه نظارت بر تمرینات این ملی پوشان اظهار کرد: کمیته‌ها ما با آنها در ارتباط هستند. آنها همه اطلاعات را در اختیار کمیته‌ها قرار می‌دهند که روز پنجشنبه هم به ما انتقال داده شد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی به مصدومیت دو ملی‌پوش اشاره کرد و گفت: خانم لیلی رجبی در ناحیه آشیل پا ناراحتی دارد که بعد از مسابقات قهرمانی آسیا تحت نظر پزشک قرار گرفته است. پزشک متخصص هم گفت که در فاصله اندک تا مسابقات قهرمانی جهان باید با درد پا کنار بیاید تا بعد از این مسابقه‌ها در صورت تشخیص پزشک تحت درمان قرار گیرد. تفتیان هم از ناحیه همسترینگ آسیب دیده بود که در خراسان آب درمانی کرد و 80 درصد بهبود پیدا کرده است.

داوری در پاسخ به این پرسش که رجبی تا چه زمانی باید بدون مربی به کار خود ادامه دهد، گفت: ما در سال گذشته 15 مربی خارجی داشتیم ولی فعلا شرایط متفاوت است. کمیته ملی المپیک به صراحت اعلام کرده است که با توجه به شرایطی که دارد نمی‌تواند مربی خارجی استخدام کند.

وی درباره پیش بینی خود از عملکرد ورزشکاران کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان خاطرنشان کرد: نمی‌توان درباره این موضوع حرف زد. گرفتن ورودی هم با شرایط جدید بسیار ارزشمند بوده است. اگر احسان حدادی به شرایط لازم برسد می‌توانیم روی مدال پرتاب دیسک بحث کنیم در غیر این صورت نباید درباره مدال صحبت کرد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در واکنش به این که حدادی تاکید کرده در مسابقات جهانی شرکت نمی‌کند، گفت: من با احسان صحبت کرده بودم که خودش گفت در صورتی که به آمادگی لازم برسد در مسابقات جهانی شرکت می‌کند. ما غیر از حدادی روی گرفتن مدال فکر نمی‌کنیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی همچنین در خصوص شرایط حدادی در طول فصل گفت: شرایط لیگ همین است و به نظرم وضعیت احسان طبیعی است. یک بار او مالاچوفسکی را گرفته و در لندن هم مالاچوفسکی بهتر بوده است. شرایط آب و هوا و دیگر مسایل روی لیگ تاثیرگذار هستند. شاید او آمادگی سال گذشته را نداشته باشد ولی حدادی ورزشکار حرفه‌ای است. من نتوانستم در لندن با او تماس برقرار کنم و منتظرم برگردد با هم صحبت کنیم.

کد خبر 2105470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha