۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۷

گزارش خبرنگار مهر از بلغارستان؛

ترکاشوند: بازیکنان خواسته‌هایم را اجرا کردند/ به ژاپن فکر می‌کنیم نه آلمان

ترکاشوند: بازیکنان خواسته‌هایم را اجرا کردند/ به ژاپن فکر می‌کنیم نه آلمان

سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان با اشاره به پیروزی این تیم برابر ایتالیا در المپیک جهانی ناشنوایان گفت: در این دیدار برای اولین‌بار بود که ملی‌پوشان خواسته‌های کادر فنی را اجرا کردند.

محمد ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر از صوفیه بلغارستان، در خصوص پیروزی والیبال ایران مقابل ایتالیا اظهار داشت: بازیکنان به خاطر دو شکست قبلی مقابل اوکراین و ایتالیا از نظر روحی به هم ریخته بودند ولی خوشبختانه پس از جلسه با تک تک آنها موفق شدیم اعتماد به نفس و روحیه را به بازیکنان برگردانیم.

وی یادآور شد: این اولین‌بار بود که بازیکنان ما خواسته‌های‌مان را در زمین پیاده کردند. البته آنها فقط 60 درصد آنچه که می‌خواستیم در زمین اجرا کردند. شاید اگر آنها تمام برنامه‌های‌مان را اجرا می‌کردند حتی ایتالیا یک ست هم نمی‌گرفت.

سرمربی والیبال ناشنوایان با اشاره به بازی آتی این تیم مقابل ژاپن تاکید کرد: ما باید ژاپن را ببریم تا در رده سوم جدول گروه قرار بگیریم. در این صورت به احتمال زیاد آلمان در مرحله بعد حریف ما می‌شود و باید برای آن مسابقه برنامه ریزی کنیم. به هر حال الان خان اول ما بازی با ژاپن است و سپس به آلمان فکر خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر، تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران عصر روز یکشنبه در سومین دیدار خود در رقابت‌های المپیک به مصاف ایتالیا رفت که این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود ایران به اتمام رسید. ایران در آخرین مسابقه خود روز سه شنبه به مصاف ژاپن می‌رود و در صورت پیروزی به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.

کد خبر 2106103

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha