۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۲

گزارش خبرنگار اعزامی مهر از بلغارستان؛

ترکاشوند: والیبالیست‌ها به خودباوری رسیده‌اند/ منظمی: برگ برنده ایران آنالیزور ماست

ترکاشوند: والیبالیست‌ها به خودباوری رسیده‌اند/ منظمی: برگ برنده ایران آنالیزور ماست

سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران با بیان اینکه والیبالیست‌ها به خودباوری لازم رسیده‌اند، گفت: بازیکنان در بازی مقابل ژاپن برنامه‌ها را به خوبی اجرا کردند و به همین خاطر حریف را به سادگی شکست دادیم.

محمد ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر از صوفیه بلغارستان، در خصوص پیروزی تیم ملی والیبال ناشنوایان مقابل ژاپن ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازیکنان ما واقعا خوب کار کردند. ما برای سرویس و حمله برنامه‌های ویژه داشتیم که خوشبختانه آنها را اجرا کردیم. ژاپن هم از نظر قدی یک مقدار کوتاه بود و این باعث شد تا ما بیشترین استفاده را در حملات‌مان ببریم.

وی با تمجید از عملکرد شاگردانش در دفاع روی تور و جاگیری‌ها، یادآور شد: در یک ست از تیم ژاپن چند گیم عقب افتادیم ولی مهم این بود که بازیکنان از نظر روحی خودشان را نباختند. قبلا اینطور نبود ولی حالا خوشبختانه والیبالیست‌های ما به خودباوری رسیده‌اند.

همچنین امیر منظمی مربی و سرپرست تیم ملی والیبال ناشنوایان در گفتگو با مهر، اظهار داشت: ما در تمرین روزق قبل از بازی تمرکزمان را روی سرویس زدن جمع کردیم. خوشبختانه به خوبی نقاط ضعف و قوت ژاپن را می‌شناختیم و موفق شدیم این تیم را به راحتی شکست بدهیم.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان خواسته‌های کادر فنی را انجام دادند، گفت: ما مجبور شدیم در ست سوم تاکتیکمان را عوض کنیم. خوشبختانه این تاکتیک هم جواب داد و با وجود اینکه ژاپن در این ست ما را کمی تحت فشار گذاشته بود، موفق شدیم فاصله را جبران کنیم و پیروز شویم.

مربی تیم ملی والیبال ناشنوایان همچنین با اشاره به عملکرد علی طلوع کیان آنالیزور تیم ملی، خاطرنشان کرد: واقعا برگ برنده ما آنالیزور ماست. علی از تمام بازی‌ها فیلم دارد و آمار تمام مسابقات را ریز به ریز برای ما استخراج می‌کند. او حتی عملکرد تیم را با شکل به بازیکنان می‌دهد تا آنها در جریان تمام امور قرار بگیرند.

منظمی در پایان هم گفت: جا دارد از زحمات پارسا مربی بدنساز تیم ملی هم تشکر کنیم. او در سه ماه گذشته زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده است و خوشبختانه شرایط بدنی بازیکنان هم مطلوب است.

تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی المپیک ناشنوایان با دو شکست برابر ترکیه و اوکراین و دو پیروزی برابر ایتالیا و ژاپن به عنوان تیم سوم گروه خود راهی مرحله بعدی شد. ایران روز یکشنبه ساعت 13 یا 17 به مصاف یکی از سه تیم آلمان، ترکیه یا بلغارستان خواهد رفت.

کد خبر 2107052

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha