۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۳۸

گزارش خبرنگار مهر از بلغارستان؛

هوشیار مصدوم شد و به مدال برنز رسید/ پایان‌کار کاراته در روز دوم

هوشیار مصدوم شد و به مدال برنز رسید/ پایان‌کار کاراته در روز دوم

محمدرضا هوشیار کاراته کای وزن 84 کیلوگرم ناشنوایان ایران، به خاطر مصدومیت ادامه مسابقات خود را از دست داد تا کارش را در المپیک با کسب مدال برنز به اتمام برساند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از صوفیه بلغارستان، در ادامه مسابقات روز دوم کاراته المپیک ناشنوایان، محمدرضا هوشیار کاراته کای وزن مثبت 84 کیلوگرم ایران در بازی اول خود موفق شد حریف قدرتمند ترکیه‌ای خود را شکست بدهد. وی در بازی دوم و در حالی که از نماینده روسیه عقب افتاده بود، دچار مصدومیت شدیدی در ناحیه زانوی خود شد. به همین خاطر وی اعلام کرد قادر به ادامه مبارزه نیست تا المپیک ناشنوایان را با مدال برنز به پایان برساند.

ایران در روز دوم کاراته المپیک ناشنوایان، به یک مدال طلا و سه مدال برنز رسید تا پرونده این ورزش  در روز دوم هم بسته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مریم خدابنده و سحر حسینی‌نژاد (تکواندو)، زهرا ابراهیمی (پومسه)، محمدرضا هوشیار، بهاره صفری، فاطمه قلی زاده و عاطفه بعیات (کاراته) و محمد کاظم‌زاده و میثم عابدی (تکواندو)، مهدی بخشی، مجید توکلی، محمد مرادی و محمد امین نعمتی (کشتی فرنگی)، میثم اخوان و مرتضی جدایی  (کاراته)، تیم کاتای تیمی مردان به مدال برنز دست یافتند، حسین کرمی (پومسه) و میثم قبشه دزفولی (کشتی فرنگی) 2 مدال نقره و محمد خدایار، امیر دانیالی و مژده مردانی (کاراته)3 مدال طلای کاروان رمضان را بدست آورده‌اند.

کد خبر 2107592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha