۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۵

گزارش خبرنگار مهر از بلغارستان؛

علیمرادی: انتظارمان از کشتی فرنگی بیشتر از این بود/ دنبال رتبه تک رقمی هستیم

علیمرادی: انتظارمان از کشتی فرنگی بیشتر از این بود/ دنبال رتبه تک رقمی هستیم

رئیس فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماری‌ای خاص با اشاره به اینکه تلاش کاروان رمضان این است که به رتبه‌ای تک رقمی در المپیک ناشنوایان 2013 بلغارستان دست بیابیم، گفت: انتظاراتی که از کشتی فرنگی ناشنوایان در این مسابقات داشتیم، برآورده نشد.

کرم الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر از صوفیه بلغارستان، در خصوص عملکرد کاروان ایران در مسابقات المپیک ناشنوایان 2013 بلغارستان ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: تا الان حدود 30 درصد مسابقات انجام شده و ما شاهدیم که کاروان ایران 17 مدال به دست آورده است.

وی در ادامه تاکید کرد: البته انتظاری که از تیم کشتی فرنگی ناشنوایان داشتیم، برآورده نشد. انتظار ما کسب مدال طلا در این رشته بود. حتما این مسئله در جلسات ستاد آسیب شناسی خواهد شد.

رئیس فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماری‌ای خاص همچنین افزود: ما رشته‌های مدال‌آور دیگری چون دو و میدانی، جودو و کاراته را داریم و امیدواریم مدال‌های رنگارنگ بیشتری کسب کنیم و نشان بدهیم ورزش ناشنوایان ایران ظرفیت زیادی دارد.

وی با بیان اینکه کاروان ایران در دوره گذشته مسابقات المپیک به جایگاه هفدهم رسیده بود، تاکید کرد: تلاش ما این است که در این دوره از بازی‌ها به رتبه‌ای تک رقمی دست بیابیم. اگر کشتی فرنگی ما سه مدال طلا می‌گرفت کارمان خیلی راحت بود ولی حالا باید ببینیم سایر رشته‌ها در کسب مدال طلا چه کار خواهند کرد.

علیمرادی در پایان با تشکر از محمد عباسی وزیر ورزش گفت: جا دارد از وزیر ورزش تشکر ویژه‌ای کنم وی در این مدت برای ما سنگ تمام گذاشت و تمام اعتبارات مورد نیازمان را برآورده کرد.

مسابقات المپیک ناشنوایان ایران از روز جمعه آغاز شده است و تا روز 13 مردادماه ادامه دارد. تاکنون مریم خدابنده و سحر حسینی‌نژاد (تکواندو)، زهرا ابراهیمی (پومسه)، بهاره صفری و عاطفه بعیات (کاراته) و محمد کاظم‌زاده و میثم عابدی (تکواندو)، مهدی بخشی، مجید توکلی، محمد مرادی و محمد امین نعمتی (کشتی فرنگی)، میثم اخوان (کاراته)، تیم کاتای تیمی مردان به مدال برنز این مسابقات دست یافتند. همچنین حسین کرمی (پومسه) و میثم قبشه دزفولی (کشتی فرنگی) 2 مدال نقره و محمد خدایار (کاراته) و مژده مردانی (کاراته) 2 مدال طلای کاروان رمضان را بدست آوردند.

کد خبر 2107091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha