۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۷

رده بندی بهترین های تکواندو جهان؛

صعود بهنام اسبقی تا مکان چهارم/ کرمی، معتمد و نصر همچنان در صدر

صعود بهنام اسبقی تا مکان چهارم/ کرمی، معتمد و نصر همچنان در صدر

از سوی فدراسیون جهانی تکواندو رده‌بندی بهترین های تکواندوکاران جهان با پایان رقابتهای جهانی مکزیک اعلام شد که چهار ایرانی از جمله بهنام اسبقی در جمع چهار تکواندوکار برتر اوزان مختلف قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو در آستانه بیست و یکمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان تغییر کرد و مسئولان wtf سایت جدیدی را روی خروجی سایت خود قرار دارند. این سایت علاوه بر آنکه امکانات مختلفی دارد در خصوص رده بندی بهترین‌های جهان نیز به شیوه جدید عمل می‌کند. بر همین اساس علاوه بر نمایش مشخصات نفرات اول اوزان مختلف روی صفحه اول سایت، تنها پنج نفر اول هر وزن را مشخص می کند.
 
در جدیدترین رده بندی اعلام شده بهنام اسبقی که دو هفته قبل موفق به کسب مدال طلای وزن چهارم شد خود به مکان چهارم رساند. در این وزن "سروت تازگل" ترکیه ای که در مکزیک هم ناکام بود و خیلی زود از گردونه مسابقات کنار رفت همچنان در صدر است و محمد باقری معتمد نیز در مکان دوم قرار دارد. 
 
در وزن 74- کیلوگرم " پوتوین" از کانادا صدرنشین شده و علیرضا نصر با وجود غیبت در مکزیک در مکان دوم قرار دارد. در وزن هفتم (87- کیلوگرم) نیز یوسف کرمی همچنان در صدر بهترین‌های جهان ایستاده است. در این رده بندی هادی مستعان و سجاد مردانی مردان نقره‌ای کشورمان در میدان جهان مکزیک راهی به جمع 5 نفر برتر اوزان خود پیدا نکردند. 
 
اما در وزن 54- کیلوگرم "تائه هون کیم" از کره جنوبی ، در وزن 58- کیلوگرم "گونزالس" از اسپانیا ، در وزن 63- کیلوگرم " لی دائه هون" از کره جنوبی ،در وزن 68- کیلوگرم "سروت تازگل" از ترکیه ،در وزن 74- کیلوگرم"ماکسیم پاتوین" از  کانادا ، در وزن 80- کیلوگرم "رامین عزیزاف" از آذربایجان ، در وزن 87- کیلوگرم "یوسف کرمی " از ایران و در وزن 87+ کیلوگرم هم " آنتونی اوبامه" از گابن در صدر قرار دارند.
کد خبر 2107168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha