۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۰۶

حجت‌الاسلام هاشمي:

استان مرکزی آماده برگزاری راهپیمایی روز قدس/حضور گسترده مردم نشان دهنده اهميت فلسطين است

استان مرکزی آماده برگزاری راهپیمایی روز قدس/حضور گسترده مردم نشان دهنده اهميت  فلسطين است

اراک - خبرگزاری مهر: رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان مركزي از برگزاري راهپيمايي روز جهاني قدس در ۱۲۰ نقطه شهري و روستايي اين استان خبر داد و گفت: استان مرکزی آماده برگزاری راهپیمایی روز قدس است و این راهپیمایی در تمام شهرستانهای استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس هاشمي ظهر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: راهپيمايي روز جهاني قدس در شهر اراك رأس ساعت ۱۱ صبح روز جمعه از مسير ميدان شهدا، پل خيبر، خيابان محسني، خيابان شيخ فضل‌الله نوري و ميدان سرداران به سمت مصلاي بيت‌المقدس با حضور پرشور مردم ولايتمدار و هميشه در صحنه اين شهر برگزار مي‌شود.

وي با بیان اینکه حضور گسترده مسلمانان در راهپيمايي روز قدس، اهميت و جايگاه فلسطين را در جهان نشان مي دهد اضافه كرد: روز جهاني قدس عرصه جوشش خشم و اراده جامعه بين‌الملل عليه جنايات ددمنشانه رژيم صهيونيستي و صحنه انزواي راهبردي آمريكا و ميدان وحشت اسرائيل در پيشگاه ملت‌ها است.

وي افزود: در سال‌هاي گذشته همواره آزادي مسجد‌الاقصي به عنوان نخستين مسئله جهان اسلام و ملل آزاده دنيا و راهبردي استراتژيك براي مقابله با نظام سلطه و استكبار جهاني شناخته شده است و مسلمانان همواره روز جهاني قدس را گرامي داشته‌اند.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان مركزي اضافه كرد: امام خميني (ره) حضور در راهپيمايي روز قدس را يك وظيفه ديني مي دانستند چرا كه اين موضوع با سرنوشت ديگر مسلمانان مرتبط است.

هاشمي گفت: تدبير بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي در نامگذاري روز قدس، مصيبت اشغال فلسطين را در رأس مسائل جهان اسلام معرفي كرد و از همه مسلمانان و مستضعفان جهان خواست تا با كمك يكديگر به ياري خواهران و برادران خود بشتابند تا اسرائيل نتواند به اشغال سرزمين‌هاي مسلمانان ادامه دهد و ملت فلسطين را تضعيف كرده و از پاي درآورد.

وی اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز قدس لبيك به نداي رهبر كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره)، تجديد پيمان با آرمان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و رهنمودهاي حكيمانه رهبر انقلاب و پاسخ دندان‌شكني به ياوه‌گويي‌ها و تحريم‌هاي بي‌نتيجه غرب عليه نظام و مردم ايران است.

کد خبر 2107399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha